تحلیل تکنیکال نیر پروتکل (NEAR)

نیر پروتکل (NEAR)
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 607 نفر

تحلیل قیمت نیر پروتکل (NEAR)

با وجود رشد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم طی هفته های اخیر، ارزدیجیتال نیر پروتکل (NEAR)  درگیر شکستن مقاومت خود است.

نیر پروتکل یکی از چندین راه حل های بلاکچینی با کاربرد بالا است. نیر پروتکل سعی دارد راه حل هایی برای مقیاس پذیری اتریوم، بریج و کمک به فضای DeFi ارائه کند.

نیر پروتکل که یک رمزارز محبوب در بازار است، تلاش می کند که کانال نزولی خود را بشکند و به یک حالت صعودی بگیرد.

نمودار هفتگی نیر پروتکل (NEAR)

نیر پروتکل پس از رسیدن به بالاترین قیمت تاریخ خود (ATH) یعنی ۲۰.۱ دلار در ژانویه ۲۰۲۲، با شروع یک روند نزولی ۷۵ درصد از ارزش خود را از آن زمان تاکنون از دست داده است.

نیر پروتکل نسبت به اوج قیمتی خود ش در ۲۰.۱ دلار بیش از ۷۵ درصد کاهش یافت و به قیمت ۳ دلار رسید. در حال حاضر نیر پروتکل (NEAR)، با قیمت ۴.۲ دلار معامله می شود که نزدیک به مقاومت مهم خودش است که در صورت شکستن آن یک حرکت صعودی احتمالی را شروع خواهد کرد.

نمودار هفتگی NEAR

نمودار هفتگی NEAR

نمودار هفتگی نیر پروتکل (NEAR) نشان می دهد که پس از رشد از پایین ترین سطح ۳ دلاری خود ، با یک مقاومت مهم در ۴.۷۳ دلار مواجه است.

شکستن این مقاومت، قیمت نیر پروتکل را به منطقه ۶.۴ تا ۷ دلار می‌رساند

 

مقاومت هفتگی – ۴.۷۳ دلار

حمایت هفتگی – ۳.۰ دلار

ATH – 20.1 دلار

نمودار روزانه

حمایت های مهم در نمودار روزانه ۳ دلار و ۱.۸ دلار

مقاومت مهم در نمودار روزانه ۴.۷۲ دلار

نیر پروتکل (NEAR) در نمودار حجم معاملات بالایی ندارد. این ارزدیجیتال در یک کانال رینج نوسان می کند که برای شروع یک روند صعودی باید بتواند مقاومت مهم ۴.۷۲ دلار را با قدرت بشکند.

حجم معاملات در نمودار یک روزه کاهش یافته است; و شاخص قدرت نسبی (RSI) برای این ارز بالای منطقه خنثی ۵۰ است.

اگر خریداران بتوانند وارد عمل شوند وقیمت نیر پروتکل (NEAR) را به سمت بالا بکشانند; محدوده رینج نیر شکسته می شود و قیمت می تواند تا ۶ دلار رشد کند.

اگر قیمت نیر پروتکل توسط فروشندگان به سمت پایین شکسته شود، سطح ۳ تا ۲.۸ دلار به عنوان حمایت قوی عمل می کند که در طول روند نزولی توانسته قیمت نیر پروتکل  را حفظ کند و می تواند به عنوان یک منطقه حمایتی اصلی دیده شود.

برای سرمایه گذارانی که از استراتژی میانگین DCA استفاده می کنند، این می تواند سطح انباشت خوبی باشد. Dollar-Cost Averaging، فرآیندی است که سرمایه‌گذار طبق یک زمان‌بندی خاص; علیرغم پایین آمدن قیمت سهام، مبلغ ثابتی را به خرید آن اختصاص می‌دهد. اگر قیمت سهام پایین آمده باشد; سرمایه‌گذار قادر به خرید تعداد بیشتری سهام خواهد شد; و در حالت عکس یعنی زمانی که قیمت سهام بالا رفته باشد; تعداد کمتری را خواهد خرید; و در نتیجه انجام این کار، قیمت تمام شده هر سهم، کمتر از قیمت میانگین تمامی خریدها، خواهد بود

نمودار ۴ ساعته

در نمودار ۴ ساعته، نیر پروتکل شبیه به نمودار یک روزه آن است. به طور کلی، بر اساس تحلیل فانئامنتال کل بازار ارزهای دیجیتال شرایط نیر پروتکل (NEAR) خوب به نظر می رسد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx