با افزایش قیمت، سرمایه گذاران اتریوم به دنبال سیو سود هستند

سرمایه گذاران اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 488 نفر

سرمایه گذاران اتریوم به دنبال سیو سود هستند

اتریوم در چند وقت اخیر در بازار ارزهای دیجیتال یکی از بیشترین سودها را به سرمایه گذاران خود داده است. این رشد خوب اتریوم عموما مربوط به به روزرسانی مرج اتریوم است که قرار است در سپتامبر راه اندازی شود. قیمت اتریوم به سرعت به بالاترین حد یک ماهه خود رسید و قیمت آن به بیش از ۱۷۰۰ دلار افزایش یافت. این اتفاق بدون شک سود زیادی را عاید سرمایه گذاران اتریوم  کرده است.

افزایش سودآوری اتریوم

اتریوم پس از سقوط بازار در ماه ژوئن، شاهد کاهش سودآوری خود بود. برای اولین بار در یک سال، درصد هولدرهای اتریوم که در سود بودند به کمتر از نصف کاهش یافت و باعث فشار شدید فروش در بازار شد. با این حال، بهبودی این ارزدیجیتال به همان سرعت سقوط اتفاق افتاد و اکثر سرمایه گذاران اتریوم سود خوبی را در یک ماه گذشته ثبت کردند

در حال حاضر بیش از نیمی از سرمایه گذاران اتریوم در سود هستند. طبق داده‌های IntoTheBlock، درصدی از سرمایه‌گذاران اتریوم که در سود هستند، در زمان نگارش این مقاله در مجموع به ۵۷ درصد رسیده است. این با افزایش اعتماد به ارز دیجیتال همراه شده است زیرا تنها ۴۱ درصد از دارندگان در حال حاضر در صرر به سر می برند و ۲ درصد از سرمایه گذاران اتریوم در نقطه سر به سر هستند.

یکی دیگر از معیارهای جالب در مورد این دارایی دیجیتال، تعداد هولدرهای بلندمدت آن است. از آنجایی که ۶۲ درصد از کل سرمایه گذاران اتریوم خود را بیش از یک سال است که نگه داشته اند، به این معنی است که تقریباً همه کسانی که سود دارند، هولدرهای بلندمدت اتریوم هستند. این آمار یک بار دیگر این باور را ترویج می کند که هولدرهای بلند مدت بشترین سود را خواهند برد.

سیو سود سرمایه گذاران اتریوم

با بهبود قیمت اتریوم، اتریوم زیادی نیز فروخته شده است. این قابل درک است، با توجه به اینکه سرمایه گذاران می خواهند پس از سقوط ژوئن مقداری سود ببرند. این امر شاهد افزایش ورودی ارز طی هفته گذشته بوده است.

داده‌های معملات نشان می‌دهد که; تنها درهفته گذشته، ۳.۲ میلیارد دلار اتریوم در مقایسه با ۲.۹ میلیارد دلاری که خارج شده بود; به صرافی‌ها واریز شده است. این نشان می‌دهد که تعداد فروشندگان بیشتر از خریداران در بازار فعلی است; که این روند نزولی را توضیح می‌دهد که شاهد کاهش قیمت اتریوم به زیر ۱۷۰۰ دلار بوده است.

با این حال، با توجه به جریان خالص اتریوم در روز گذشته; به نظر می رسد که نوسانات قیمت تغییر کرده است. در مجموع ۱۸۸ میلیون دلار اتریوم به صرافی ها واریز شده بود; در حالی که ۱۹۹.۸ میلیون دلار خارج شده بود. این عدد برای اتریوم اختلاف بزرگی نیست; اما به این معنی است که سرمایه گذاران با کاهش قیمت شروع به خرید و انباشت می کنند.

اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۱۶۵۵ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال با ارزش بازار بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار همچنان دومین ارز دیجیتال بزرگ است بازار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx