سولانا آماده رالی بزرگ

سولانا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 454 نفر

تحلیل اتریوم

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که سولانا (یکی از رقبای بزرگ اتریوم) رشد زیادی را تجریه خواهد کرد. او همچنین معتقد است که خود اتریوم نیز پتانسیل بالایی برای رشد دارد.

این تحلیگر در یک پخش زنده یوتیوب عنوان داشت که هنوز رالی اتریوم تمام نشده است.

حدود  سه هفته است که اتریوم کندل های پرقدرتی را روی نمودار ثبت می کند و بسیار بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود که ۱۲۰۰ دلار اسف قرار دارد. اتریوم به خوبی توانسته است خود را به بالای ۱۶۰۰ دلار برساند. از طرف دیگر، میانگین متحرک ۵۰ روزه اتریوم حدود ۱۲۵۰ دلار است که اتریوم با قدرت این سطح را هم شکسته است.

فاکتور دیگری که برای اتریوم بسیار صعودی است، خروج ارز اتریوم از صرافی ها است که به دلیل به روزرسانی مرج، اتریوم به بالاترین حد خود در ۱۳ ماه گذشته رسیده است. حدود ۳۰۰۰ اتریوم از صرافی ها خارج شده است.

آخرین باری که چنین جریان خروجی بزرگی وجود داشت، ماه مه یا ژوئن ۲۰۲۱ بود، بنابراین این می تواند نشانخ ای از یک حرکت بزرگ دوباره باشد. هر چه کریپتو در صرافی ها کمتر باشد، عرضه کم می شود و در نتیجه «قیمت» افزایش می یابد.

تحلیل سولانا

این تحلیلگر می گوید که رالی اتریوم بر بازار آلت کوین های دیگر نیز تأثیر می گذارد. به ویژه سولانا، که یکی از رقبای اصلی اتریوم است و گارد صعودی بسیار خوبی دارد.

من همیشه در مورد حرکات قیمتی آینده برخی آلت کوین ها صحبت می کنم. در سه هفته گذشته این یک حرکت صعودی آلت کوین ها تحت رهبری اتریوم بود، اما اکنون می تواند شرایط متفاوت شود و آلت کوین های دیگری رهبری بازار صعودی را بدست بگیرند..

در اینجا، می توانید جفت ارز SOL/ETH را ببینید. من معتقدم که با افزایش سولانا به ۰.۰۳ می توانیم شاهد رالی این ارز محبوب باشیم. در واقع، سولانا امروز ۱۰٪ افزایش یافته است در حالی که اتریوم تنها یک یا دو درصد افزایش یافته است. بنابراین سولانا در حال حاضر کاملاً بهتر عمل کرده است و به همین دلیل است که ما جفت ارزها را بیشتر بررسی می کنیم.

سولانا در ۱ جولای با قیمت ۳۲.۸۰ دلار بسته شد. در حال حاضر، قیمت سولانا ۴۲.۷۶ دلار است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx