نتفلیکس تبلیغات کریپتو انجام نمی‌دهد

نتفلیکس تبلیغات کریپتو انجام نمی‌دهد
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

نتفلیکس قصد دارد یک ورژن اشتراک جدید و ارزان‌تر را در استرالیا راه‌اندازی کند که شامل تبلیغات می‌شود. این پلتفرم خاطرنشان کرد که پلتفرم های کریپتو و قمار را از تبلیغات خود حذف می کند. گزارش شده است که ورژن جدید این غول استریم قبل از پایان سال عرضه می شود که نشان دهنده تمایل این شرکت برای افزایش درآمد به دلیل رشد آهسته است. یک سخنگوی نتفلیکس به Sydney Morning Herald گفت که این شرکت هنوز در حال تصمیم گیری در مورد نحوه راه اندازی است.

ما هنوز در اولین روزهای تصمیم گیری برای راه اندازی گزینه ای با قیمت پایین تر و پشتیبانی از تبلیغات هستیم و هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

تبلیغات کریپتو همراه با تبلیغات سیاسی و قمار

این غول خدمات استریم تصمیم گرفته است از بازاریابی هر گونه محصولی برای جوانان صرف نظر کند و همچنین از تبلیغات ارزهای دیجیتال علاوه بر تبلیغات سیاسی و قمار خودداری می‌کند. این منابع همچنین بیان کردند که محدودیت هایی برای تبلیغات دارویی نیز در نظر گرفته شده است.

وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که نتفلیکس در نظر دارد به ازای هر هزار بیننده حدود ۶۵ دلار هزینه از تبلیغ کنندگان بگیرد. و در استرالیا، تقریباً ۲۸ سرویس استریم تبلیغاتی وجود دارد که با نتفلیکس رقابت می کنند. قابل ذکر است که تبلیغات غیرقابل رد شدن قبل از شروع هر برنامه پخش می شود و ممکن است در طول آن نیز اجرا شود. با این حال، طبق گزارش، این تبلیغات برای مشترکین برتر ۸ دلاری آن قابل مشاهده نخواهد بود.

نتفلیکس از مشکلات قانونی جلوگیری می کند‌‌

مالک پلتفرم فیس بوک، شرکت متا، اوایل سال جاری توسط کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) به دلیل شرکت در “اقدامات نادرست، گمراه کننده یا فریبنده از طریق انتشار تبلیغات کلاهبرداری با شخصیت های عمومی برجسته استرالیا” مورد شکایت قرار گرفت. از آن زمان، کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) نیز کنترل خود را بر روی اینفلوئنسرهای کریپتو یا «فینفلوئنسرها» محکم کرده است.

از آنجایی که سیاست سازمان‌های نظارتی در سطح جهانی سخت‌گیرانه هستند، پلتفرم‌های کریپتو نیز از رویدادهای تبلیغاتی جریان اصلی که زمانی فرصت تبلیغاتی عظیمی را ارائه می‌دادند کنار می‌روند. برای مثال، کسب‌وکارهای برتر ارزهای دیجیتال، از جمله Crypto.com، در آخر هفته جایزه بزرگ فرانسه در سال ۲۰۲۲ تبلیغاتی انجام نداد. همین پلتفرم نیز توسط سازمان استانداردهای تبلیغاتی بریتانیا (ASA) بخاطر دو آگهی در ژانویه مورد بازخواست قرار گرفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx