مقررات سخت گیرانه تر برای ارزهای دیجیتال

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارشی از LA Times، براد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده که ریاست کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد حمایت از سرمایه گذاران را بر عهده دارد و یکی از منتقدان ارزهای دیجیتال در واشنگتن است به دنبال مقررات سخت گیرانه تر برای ارزهای دیجیتال می‌باشد. شرمن در مصاحبه‌ای با تایمز، ارز دیجیتال را […]

مقررات سخت گیرانه تر برای ارزهای دیجیتال؟!

بر اساس گزارشی از LA Times، براد شرمن، نماینده کنگره ایالات متحده که ریاست کمیته فرعی مجلس نمایندگان در مورد حمایت از سرمایه گذاران را بر عهده دارد و یکی از منتقدان ارزهای دیجیتال در واشنگتن است به دنبال مقررات سخت گیرانه تر برای ارزهای دیجیتال می‌باشد. شرمن در مصاحبه‌ای با تایمز، ارز دیجیتال را با «طرح پانزی» یکی دانست و بیان کرد که لابی‌گری و مشارکت در کمپین ها، عواملی هستند که ارز دیجیتال را از مقررات سخت‌تر در امان نگه داشته‌اند.
شرمن به تایمز گفت:

فکر نمی‌کنم به این زودی [به یک ممنوعیت] برسیم. اکنون آن را ممنوع نکردم زیرا پول و قدرت زیادی پشت آن است.

شرمن معتقد است که به جای ممنوعیت، باید از طریق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، همان نهاد نظارتی که بر سهام، اوراق قرضه و سایر اوراق بهادار نظارت دارد، برای ارزهای دیجیتال قانون گذاری شود.
سناتورهای آمریکایی دبی استابنو و جان بوزمن در یک جبهه مخالف هستند و ماه گذشته لایحه‌ای ارائه کردند که بیت کوین و اتریوم را به عنوان کالاهای دیجیتالی تحت نظارت کمیسیون تجارت کالا و معاملات آتی (CFTC) که قوانین سایر کالاها را تنظیم می‌کند، تعریف می‌کند.
این دوشنبه و سه‌شنبه، شرمن به سمپوزیوم سیاست رمزنگاری 2022 می‌پیوندد، یک کنفرانس سیاستی شامل سایر منتقدان رمزارز مانند الکس سوبل، عضو پارلمان بریتانیا، و جان رید استارک، رئیس سابق دفتر اجرای اینترنتی SEC.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx