پلیس ارزهای دیجیتال در استرالیا تشکیل شد

واحد پلیس کریپتو فدرال در استرالیا تشکیل شد
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

فایننشال ریویو استرالیا (AFR) دوشنبه گزارش داد که پلیس فدرال استرالیا (AFP) یک واحد جرایم کریپتو ایجاد کرده است که ارزهای دیجیتال غیرقانونی مرتبط با پولشویی و سایر فعالیت های مجرمانه را ردیابی و ضبط می کند. استفان جرگا، مدیر بخش، به AFR گفت:

این واحد که در ماه آگوست راه اندازی شده است، با هدف قرار دادن مجرمان کریپتو و دارایی های آنها و ارائه قابلیت ردیابی تحقیقاتی به سایر مقامات پلیس فدرال استرالیا، به مبارزه با این جرائم کمک می کند.

بر اساس گزارش مرکز تحلیل و بررسی تراکنش های استرالیا (AUSTRAC) در بیانیه آوریل، مجرمان سایبری به طور فزاینده ای از ارز دیجیتال برای ارتکاب طیفی از جرایم جدی در استرالیا استفاده کرده اند. جرگا گفت که واحد جدید پلیس کریپتو به عنوان بخشی از گروه ویژه مصادره دارایی‌های مجرمانه (CACT) فعالیت خواهد کرد که از سال ۲۰۱۸ وجوه غیرقانونی کریپتو را ضبط کرده است، اما تا به حال بدون تیم مستقل اختصاصی این عمل را انجام می‌داد .

مقامات AFP به AFR گفتند، افزایش توانایی برای ردیابی تراکنش های ارزهای دیجیتال در سراسر بلاک چین به مقامات کمک می کند تا با چشم انداز در حال تغییر همگام شوند و این موضوع برای حوزه هایی از جمله امنیت ملی، حفاظت از کودکان و جرایم سایبری بسیار مهم است.
پلیس فدرال استرالیا از سال ۲۰۲۰ بیش از ۶۰۰ میلیون دلار استرالیا (۴۰۸ میلیون دلار) دارایی غیرقانونی را مصادره کرده است، و اگرچه مقدار وجوه رمزنگاری کشف شده در مقایسه با دارایی های جنایی “سنتی” ناچیز بود، تمرکز اضافی به ارائه بینش های اطلاعاتی کمک شایانی می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx