ارز تکتوم Tectum (TET) به زودی در صرافی بیت گت

تکتوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5797 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
  • نام صرافی میزبان: بیت گت
  • سایت ارز تکتوم : لینک
  • قیمت تکتوم در حال حاضر : $ ۱۸.۸۵ 
 
 

$ ۱۸.۸۵

 

تکتوم

ارز تکتوم چیست ؟

تکتوم در حال حاضر به قیمت $ ۱۸.۸۵ دلار معامله می شود، تکتوم تنها شبکه بلاکچین است که از الگوریتم اختصاصی Proof-of-Utility (PoU) به عنوان مکانیزم توافق استفاده می‌کند و از پروتکل شبکه بسیار سریع برای ارتباطات خود استفاده می‌نماید، پروتکل PoU توزیع داده‌ها را بهینه‌سازی می‌کند و پروتکل شبکه به گره‌ها امکان توزیع و تأیید بیش از ۱ میلیون رویداد دیجیتالی در ثانیه را می‌دهد، که تکتوم را به عنوان سریع‌ترین بلاکچین در جهان می‌سازد. برای درک بهتر، بیت‌کوین از ۴.۶ تا ۷ تراکنش در ثانیه (TPS) پردازش می‌کند، اتریوم از ۱۲ تا ۲۵ TPS، کاردانو ۲۵۰ TPS و سولانا ۲۹,۰۰۰ TPS پردازش انجام می‌دهند. تکتوم نه تنها سریع‌ترین بلاکچین در جهان است، بلکه ایمن‌ترین و قابل تطبیق‌ترین نیز بوده و در حالت اوج توانایی پردازش تا ۱.۳۸ میلیون TPS را دارد.

SoftNote محصول پرچمدار تکتوم است و به عنوان اولین سیستم پرداخت، معرفی می‌شود که قابلیت پرداخت فوری و واقعی و سیاست بدون هزینه برای کاربر را دارا است.

همچنین، تکتوم تلاش کرده است تا تجربه پرداخت را تغییر دهد و به کاربران اجازه دهد تا بدون هزینه و با سرعت فوق العاده بلاکچین تکتوم، تراکنش‌هایشان را انجام دهند. SoftNote ها به صورت فوری و بدون نیاز به پردازش توسط گره‌های شبکه، تائید می‌شوند. این ویژگی‌ها توانسته‌اند SoftNote را به یک سیستم پرداخت متمایز از سایر رقبا تبدیل کنند.

همچنین، تکتوم به عنوان یک بلاکچین پرسرعت و امن، توانسته است در زمینه انجام تراکنش‌های بزرگ مقیاس و کاربردهای مختلفی مانند اینترنت اشیاء (IoT)، انتقال داده‌های حساس و مالی، سهام و اوراق بهادار و سایر زمینه‌ها بهره‌برداری کند. تکتوم با ترکیب سرعت، امنیت و تطبیق‌پذیری، به عنوان یک متخصص از تعدادی از چالش‌های موجود در بلاکچین‌های قدیمی عبور کرده و به جامعه‌ی بلاکچینی مفتخر به ارائه یک ابزار قدرتمند تر می‌باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx