یونی وال با نماد UNW به زودی در صرافی MEXC

یونی وال
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5286 نفر
  • تاریخ / زمان خرید و فروش : ۱۴۰۲/۰۱/۳۱       ۱۵:۳۰
  • نام صرافی میزبان: صرافی MEXC
  • سایت ارز یونی وال: لینک
uniwhale

یونی وال چیست ؟ Uniwhale (UNW)

در رابطه با پروژه یونی وال بیشتر بدانید !

یونی وال (UNW) یک توکن است که بر اساس بلاکچین Ethereum ساخته شده است و در بورس‌های مختلف مانند Uniswap قابل تبادل است. UNW اولین توکن دارای توزیع خودکار مبتنی بر جمع آوری لیکویدیتی است که توسط یونی والs Community توسعه داده شده است.

هدف اصلی یونی وال ایجاد یک جامعه از بالنس‌های DeFi و توسعه دهندگان اپلیکیشن های DeFi است. این پروژه به کمک یک پلتفرم دیجیتال خدمات مالی (DeFi) مبتنی بر بلاکچین اتریوم، بالنس‌های DeFi را در یک محیط توسعه بخشیده و درآمدزایی را برای بالنس‌ها فراهم می‌کند.

یونی وال همچنین از مدل بالابری لیکویدیتی برای کمک به کاربران در تجربه‌ی خود با DeFi استفاده می‌کند. این مدل بالابری، کمک می‌کند تا بالنس‌های کوچک، به لیکویدیتی بیشتری دسترسی پیدا کنند و بتوانند در پروژه‌های DeFi شرکت کنند.

علاوه بر این، یونی وال یک پلتفرم اجتماعی برای جامعه ی کریپتوکارنسی است. این پلتفرم به کاربران امکان می دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و دیدگاه هایشان را با دیگران به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از قابلیت های یونی وال، ارائه ی محصولات فاینانشال است که برای کاربران کریپتوکارنسی به صورت جذاب و مورد نیاز است. به عنوان مثال، این پلتفرم سرویس یک پنل داشبورد (Dashboard) را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد دارایی هایشان را مشاهده کرده و تصمیمات مدیریتی مربوط به آن ها را بگیرند.

یونی وال در طول زمان خدمات خود را بهبود داده و توسعه داده است و در حال حاضر به یک پلتفرم کامل فاینانشال برای کاربران کریپتوکارنسی تبدیل شده است. این پلتفرم با ارائه ی ابزارهای مدیریت دارایی های دیجیتال، خدمات تبادل ارز دیجیتال و پشتیبانی از جامعه ی کریپتوکارنسی، به کاربران امکان می دهد تا در بازار دارایی های دیجیتال با اطمینان و امنیت بیشتر عمل کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx