حجم معاملات NFT در ۳ ماهه اول ۲۰۲۳ به ۴.۷ میلیارد دلار رسید

بازار NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 532 نفر

حجم معاملات NFT در ۳ ماهه اول ۲۰۲۳ به ۴.۷ میلیارد دلار رسید

به نظر می‌رسد که بخش NFT با احیای کل بازار کریپتو با شروع سال ۲۰۲۳، جان تازه‌ای گرفته است. ظهور پروژه‌های جدید و تغییر دینامیک منجر به تکامل سریع فضای NFTها شده است. علیرغم شروعی دیوانه وار، NFT ها سه ماهه اول ۲۰۲۳ قوی داشتند.

خلاصه بازار در سه ماهه اول ۲۰۲۳

طبق گزارش DappRadar، بازار NFT شروع چشمگیری در سال داشته است. در واقع، سه ماهه اول ۲۰۲۳ بهترین سه ماهه از سه ماهه دوم ۲۰۲۲ بوده است. در حالی که حجم معاملات NFT در نتیجه شرایط آشفته بازار کاهش جزئی ۱۵.۶۵ درصدی را در ماه مارس نشان داد، عملکرد کلی هنوز چشمگیر بوده است. بیایید نگاهی دقیق تر به نکات کلیدی عملکرد بازار NFT در سه ماهه اول بیندازیم.

حجم معاملات در کل سه ماهه اول ۱۳۷ درصد افزایش یافت و به ارزش کل ۴.۷ میلیارد دلار رسید. این رقم در ماه فوریه توسط دوره فارمینگ توکن Blur تقویت شد، در حالی که تعداد فروش NFT در ماه بعد با فروش ۲.۷ میلیون NFT تنها ۴.۶۳ درصد در ماه مارس کاهش یافت.

فروش NFT در سه ماهه اول ۲۰۲۳ به ۱۹.۴ میلیون رسید که نشان دهنده افزایش ۸.۵۶ درصدی نسبت به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ است. با توجه به بلاک چین ها، اتریوم از نظر حجم، بازیگر غالب در بازار NFT است و تقریباً ۹۰ درصد از سهم بازار را در ماه مارس به خود اختصاص داده است. حجم معاملات سه ماهه آن نیز با افزایش بیش از ۲۴۵ درصدی به ۴.۱ میلیارد دلار در سه ماهه اول ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ رسید.

پس از آن سولانا با حجم معاملات ۲۴۲ میلیون دلاری قرار دارد. از سه ماهه قبل، بلاک چین لایه یک شاهد افزایش ۴.۵۵ درصدی بوده است.

پالیگان شروع قابل توجهی در سال داشت و حجم معاملات در ماه مارس، علیرغم کاهش ۲۴.۲۰ درصدی نسبت به ماه قبل از ۲۹ میلیون دلار فراتر رفت. علاوه بر این، با سنجش داده های سه ماهه، راه حل مقیاس پذیری لایه ۲ حجم معاملاتی ۸۵ میلیون دلاری در سه ماهه اول ۲۰۲۳ داشت که به معنای افزایش ۱۲۵.۰۴ درصدی نسبت به سه ماهه قبل بود که آن را به یکی از بهترین دوره های سه ماهه ثبت شده از سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ تبدیل کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx