حدود یک میلیون آدرس بیش از یک بیت کوین دارند

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

نزدیک به 1 میلیون آدرس بلاک چین اکنون بیش از 1 بیت کوین را در خود جای داده است داده های زنجیره ای نشان می دهد که ریزش طولانی بیت‌کوین به زیر 24000 دلار فرصت کافی برای دارندگان کوچکتر فراهم کرد تا اندازه موقعیت خود را افزایش دهند. اکنون نزدیک به 1 میلیون آدرس بیت […]

آدرس بیت کوین

نزدیک به 1 میلیون آدرس بلاک چین اکنون بیش از 1 بیت کوین را در خود جای داده است

داده های زنجیره ای نشان می دهد که ریزش طولانی بیت‌کوین به زیر 24000 دلار فرصت کافی برای دارندگان کوچکتر فراهم کرد تا اندازه موقعیت خود را افزایش دهند. اکنون نزدیک به 1 میلیون آدرس بیت کوین دارای بیش از 1 بیت‌کوین است که بیشتر آن بین سال های 2021 و 2023 جمع آوری شده است.

ظهور میگوهای بیت‌کوین

طبق داده‌های زنجیره‌ای ارائه‌شده توسط LookIntoBitcoin، تا 29 مارس 991670 آدرس بیت‌کوین بیش از 1 بیت‌کوین را در خود جای داده است. این عدد از زمان پیدایش بیت‌کوین با ورود بیت‌کوین بیشتری به شبکه، به‌طور مداوم افزایش یافته است.

با این حال، این رقم به ویژه پس از فروپاشی غول صرافی FTX در نوامبر به سرعت افزایش یافت، از 915,110 در 8 نوامبر به 961,756 در 8 دسامبر. این رویداد قیمت بیت کوین را برای اولین بار از سال 2020 به 15,500 دلار کاهش داد، که احتمالاً به هولدرها فرصت مناسبی اختصاص داده شده است.

آدرس های بیت کوین

تولیدکنندگان کیف پول‌های سخت‌افزاری مجزای کریپتو در روزهای پس از ورشکستگی FTX شاهد فروش بی‌سابقه‌ای بودند که نشان‌دهنده فشار گسترده به سمت کیف پول‌های فردی بیش از کیف‌پول‌های صرافی متمرکز است. این همچنین می‌تواند به توضیح رشد موجودی آدرس‌های کوچکتر کمک کند، زیرا صرافی‌ها اغلب هزاران بیت کوین کاربر را در یک زمان در یک آدرس بلاک چین جمع می‌کنند.

علاوه بر این، شرکت اطلاعاتی بلاک چین گلسنود در آن زمان اشاره کرد که «میگوها»، آدرس‌های بلاک چین با دارایی کمتر از 1 بیت کوین، در یک ماه پس از شکست FTX، رکورد 96.2 هزار بیت‌کوین را به دارایی‌های جمعی خود اضافه کرده‌اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx