ریپل و عملکرد قوی آن توجه نهنگ‌ها را به خود جلب می‌کند

ریپل
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 458 نفر

با توجه به داده های شرکت تحلیلی سنتیمنت، رمز ارز ریپل در حالی که سیر صعودی خود را ادامه می‌دهد، از بیت کوین (BTC) جلوتر است. این شرکت تحلیلی می‌گوید که جفت ارز XRP/BTC آخرین قیمتی را که در سپتامبر ۲۰۲۱ به آن رسیده بود، داشته است، زیرا کوسه‌ و نهنگ‌های کریپتو ریپل را انباشته می‌کنند. سنتیمنت می گوید که افزایش قیمت ریپل ناشی از امید به تسویه بالقوه در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل در دسامبر ۲۰۲۰ است.

نسبت قیمت XRP/BTC به بالاترین سطح یک ساله ۰.۰۰۰۰۲۵ BTC [0.48 دلار] رسیده است، با توجه به ادامه خوش بینی به تسویه احتمالی ریپل با SEC. آدرس‌های کوسه و نهنگ فعال با یک میلیون تا ده میلیون XRP از اواخر سال ۲۰۲۰ در الگوی انباشتگی قرار داشته‌اند.

ریپل

ریپل در زمان نگارش مقاله با ۰.۵۱ دلار معامله می شود که ۲۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۵۵ درصد در هفت روز گذشته افزایش داشته است. سنتیمنت می‌گوید که هلدرهای بزرگ استیبل کوین تتر (USDT) پس از رکود در اوایل سال جاری به دارایی‌های دیجیتال خود اضافه می‌کنند. از آنجایی که کریپتوها همچنان بی ثبات هستند زیرا سهام برای افزایش نرخ بیشتر آماده می شود، قدرت خرید به تدریج در میان آدرس های بزرگ USDT افزایش می یابد. آدرس‌های ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰ میلیون دلاری ۴.۰۳ درصد بیشتر به کیف‌های خود در هفته گذشته اضافه کرده‌اند، یعنی ۱.۱۲ درصد از کل عرضه.

ریپل

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx