جمع اوری ۴.۵ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ ها در یک ماه

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 507 نفر

جمع اوری ۴.۵ میلیارد دلار اتریوم توسط نهنگ ها در یک ماه

داده‌های بلاکچین نشان می‌دهد که آدرس‌های نهنگ‌های میلیاردر، با حداقل ۱ میلیون دلار اتریوم در موجودی‌شان، در ماه گذشته ۳.۵ میلیون ETH جمع‌آوری کرده‌اند، به این معنی که دارایی‌های آن‌ها در آن دوره ۱۴ درصد افزایش یافته است.

بر اساس پلتفرم تحلیل زنجیره ای سنتیمنت، این بدان معناست که از ۱۱ سپتامبر، ۱۳۲ آدرس اتریوم با بیش از ۱ میلیون دلار در موجودی خود، در مجموع ۴.۴۸ میلیارد دلار دومین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار را به کیف پول خود اضافه کرده اند.

در زمان نگارش این مقاله، داده های بازار نشان می دهد که ETH پس از از دست دادن حدود ۱.۱ درصد از ارزش خود در ۲۴ ساعته گذشته، با قیمت ۱۲۸۰ دلار به ازای هر توکن معامله می شود. طی ۳۰ روز گذشته، در بحبوحه رکود گسترده تر بازار کریپتو، این ارز دیجیتال ۵.۲ درصد کاهش یافته است.

سنتیمنت همچنین در یک توییت جداگانه دریافت که سایر آدرس‌های نهنگ و کوسه اتریوم با موجودی ETH کمتر، دارایی‌های خود را واگذار کرده‌اند. به گفته این شرکت، آدرس‌های کوسه و نهنگ اتریوم که بین ۱۰۰ تا ۱ میلیون دلار اتریوم در اختیار دارند، شاهد کاهش ۳.۳ میلیون توکن در ۵ هفته بوده‌اند. این فروش پیش از آن رخ داد که مدیر دارایی ۴.۵ تریلیون دلاری فیدلیتی فاش کرد که قصد دارد حضانت و تجارت اتریوم را به مشتریان سازمانی خود ارائه دهد. اعلامیه این شرکت نشان داد که سرمایه‌گذاران می‌توانند اتریوم را با استفاده از همان مدلی که امروز برای سرمایه‌گذاری بیت‌کوین ارائه می‌شود، خرید، فروش و انتقال دهند.

حتی با افزایش هزینه تراکنش ها و در نتیجه کاهش زمان پردازش، شبکه اتریوم در چند ماه گذشته به طور پیوسته در حال رشد بوده است و در اوایل سال جاری از ۲۰۰ میلیون آدرس منحصر به فرد فراتر رفت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx