افزایش بی سابقه تعداد ادرس های نهنگ دوج کوین

دوج کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 620 نفر

ایا زمان رشد دوج کوین فرا رسیده؟

پس از اینکه شش نهنگ جدید با جمع آوری ۶۲۰ میلیون توکن به جمع سرمایه گذاران پیوستند، تعداد آدرس های نهنگ در شبکه ارز دیجیتال دوج کوین، اخیراً ۵.۱۳ درصد افزایش یافته است.

به گفته علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، که از داده های تحلیلی ارزهای دیجیتال IntoTheBlock استفاده میکند، تعداد آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد دلار دوج دارند، شش تا افزایش شده است و نهنگ‌ها ۳۷.۶ میلیون دلار از این ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند.

دوج کوین پس از از دست دادن حدود ۶۴ درصد از ارزش خود تا کنون در سال جاری در بحبوحه رکود گسترده بازار در فضای ارزهای دیجیتال، تا حدودی به دلیل عوامل کلان اقتصادی گسترده تر و تهاجم روسیه به اوکراین، در حال حاضر با قیمت ۰.۰۶ دلار معامله می شود.

این ارز دیجیتال الهام گرفته از میم به طور مشخص توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا حمایت می‌شود،وی که گفته است می‌خواهد « تا هرجا که ممکن است» از دوج حمایت کند و حتی شروع به فروش کالاهای تسلا با ارزهای دیجیتال کرده است.

دوج کوین ابتدا در ۶ دسامبر ۲۰۱۳ به عنوان یک “ارز اینترنتی سرگرم کننده و دوستانه” منتشر شد که توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شده است. این پروژه یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز و همتا به همتا است که به عنوان نماد خود “دوج” یک شیبا اینو (نژاد سگ ژاپنی) روی کوین خود دارد.

از آن زمان، محبوبیت آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است، به خصوص در سال جاری که ماسک، مارک کوبان و دیگر افراد مشهور به تبلیغ این ارز دیجیتال در رسانه های اجتماعی ادامه دادند.

در اوایل سال جاری کریستین براون، اولین مدیر ارشد اجرایی Robinhood Crypto از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲، پیشنهاد کرد که این ارز دیجیتال الهام گرفته شده از میم “اعتباری را که شایسته آن است” برای کمک به پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال استفده نمیشود.

همانطور که CryptoGlobe در سال گذشته گزارش داد، علاقه به جستجو برای دوج قبل از افزایش ۱۰۰۰۰ درصدی این ارز دیجیتال افزایش یافت که منجر به رسیدن آن به بالاترین قیمت تاریخی نزدیک به ۰.۷۵ دلار شد. از آن زمان این ارز دیجیتال بیشتر ارزش خود را از دست داده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx