هشدار کمیسیون اوراق بهادار کانادا به صرافی کوکوین

صرافی کوکوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 605 نفر

هشدار کمیسیون اوراق بهادار کانادا به صرافی کوکوین

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) طی اعلامیه های به سرمایه گذاران بیت کوین و ارزهای دیجیتال هشدار داده است. در این اعلامیه کمیسیون اوراق بهادار تعداد زیادی از شرکت های ارز دیجیتال از جمله صرافی کوکوین و شرکت های وابسته به آن را به دلیل ثبت نام نکردن برای خدمات مبادله ارزهای دیجیتال در استان های کانادا فرا خواند.

کمیسیون اوراق بهادار انتاریو اوایل این ماه هشدار مشابهی را صادر کرد که صرافی کوکوین را نیز به عنوان یک نهاد ثبت نشده معرفی کرد. هشدار امروز از ۱۳ شرکت نام می برد، که بسیاری از آنها کسب و کارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال بودند، به عنوان شرکت هایی که برای معامله یا مشاوره در اوراق بهادار در انتاریو ثبت نشده اند. این فهرست شامل شرکت‌های تابعه صرافی کوکوین است که کمیسیون قبل از آن موفق شده بود این صرافی را از فعالیت در انتاریو منع کند و آن ها را ۱.۶ میلیون دلار جریمه کند.

پرونده صرافی کوکوین به عنوان بخشی از یک برنامه سختگیرانه تقابل با ارزهای دیجیتال است. که در سال ۲۰۲۱ همزمان با تلقی صرافی ها به عنوان مبادلات اوراق بهادار توسط رگولاتورها، مطرح شده است. این تصمیم بدون بررسی این که کدام دارایی ها اوراق بهادار هستند و کدام نیستندف گرفته شده است. از آن زمان، کمیسیون اوراق بهادار انتاریو به دنبال پلتفرم های ثبت نشده رفته است.

از آنجایی که کوکوین شرایط خاصی را پشت سر گذاشته است. جانی لیو، مدیر عامل شرکت، تلاش کرد تا شایعاتی را که نشان می‌داد این شرکت ممکن است برداشت ها را متوقف کند، تکذیب کند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx