ارزینجا از بروزرسانی شبکه Ontology پشتیبانی خواهد کرد

انتشار 12 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که ارزینجا از بروزرسانی شبکه‌ آنتولوژی (Ontology) که مورخ 24 مرداد 1402 (ساعت 9:30 صبح به وقت تهران) و در بلوک شماره 16،490،000 انجام می‌شود پشتیبانی خواهد کرد و در راستای حفظ امنیت دارایی کاربران، واریز و برداشت توکن‌های این شبکه، از ساعت 9 صبح همان روز متوقف خواهند شد.  لازم به ذکر […]

ارزینجا

به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که ارزینجا از بروزرسانی شبکه‌ آنتولوژی (Ontology) که مورخ 24 مرداد 1402 (ساعت 9:30 صبح به وقت تهران) و در بلوک شماره 16،490،000 انجام می‌شود پشتیبانی خواهد کرد و در راستای حفظ امنیت دارایی کاربران، واریز و برداشت توکن‌های این شبکه، از ساعت 9 صبح همان روز متوقف خواهند شد.

  •  لازم به ذکر است که خرید، فروش و تبدیل این رمزارزها در طول این بروزرسانی به قوت گذشته ادامه خواهد داشت. ضمناً امکان واریز یا برداشت این رمزارزها به‌محض تثبیت پایداری شبکه‌ ازسرگرفته خواهد شد. در صورتی که هر گونه سؤالی در مورد این تغییرات دارید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید. ما در ارزینجا همیشه آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستیم و همواره سعی می‌کنیم تا بهترین تجربه معاملاتی را برای شما فراهم کنیم.
این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx