آربیتروم و آپتیمیزم ازنظر تعداد تراکنش از اتریوم پیشی گرفتند

آربیتروم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 364 نفر

فعالیت روی زنجیره لایه ۲ اتریوم تا حدی افزایش یافته است که دو شبکه پیشرو آربیتروم و آپتیمیزم اکنون تراکنش بیشتری را نسبت به شبکه اصلی اتریوم پردازش می کنند.

شبکه های لایه۲ آربیتروم و آپتیمیزم طی سه ماه گذشته شاهد افزایش تراکنش ها بوده اند. بر اساس گزارش اتراسکن، تراکنش‌های شبکه اتریوم از اواخر اکتبر حدود ۳۳ درصد کاهش یافته است. طبق داده‌های دون آنالیتیکس، این دو پروتکل لایه دوم از نظر تعداد تراکنش از اتریوم جلو زدند.

مرتبط: آربیتروم چیست؟

نمودار نشان می دهد که اتریوم بیش از ۱.۰۶ میلیون تراکنش را در ۱۰ ژانویه پردازش کرده است، در حالی که آربیتروم و آپتیمیزم روی هم بیش از ۱.۱۲ میلیون تراکنش را پردازش کرده اند. علاوه بر این، آپتیمیزم در حال حاضر از نظر معاملات روزانه به دنبال روند صعودی ثابت در فعالیت خود، از آربیتروم پیشی گرفته است. وب سایت تحلیلی اکوسیستم لایه ۲، L2beat، گزارش داد که تمام فعالیت های L2 از نظر تراکنش در ثانیه (TPS) در ماه اکتبر از اتریوم پیشی گرفته است و از آن زمان تاکنون بالاتر از آن باقی مانده است.

قیمت آربیتروم

در ۱۰ ژانویه، اتریوم به طور متوسط حدود ۱۲ تراکنش را در هر ثانیه (TPS) پردازش کرد، در مقایسه با میانگین L2ها که نزدیک به ۱۶.۵ TPS بود. به گفته L2beat، آربیتروم و آپتیمیزم با هم تقریباً ۸۰٪ از کل اکوسیستم لایه-۲ها را دربر می‌گیرند. آربیتروم وان با حدود ۲.۳۴ میلیارد دلار، پیشتاز بازار از نظر ارزش کل قفل شده (TVL) باقی مانده است که به آن ۵۲.۵ درصد از سهم بازار را می دهد. آپتیمیزم با TVL 1.28 میلیارد دلار و ۲۸.۶ درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار دارد.

به گفته مارتین لی، محقق نانسن، پروتکل های مالی غیرمتمرکز (دیفای) یکی از محرک های کلیدی پذیرش زنجیره آپتیمیزم است. لایه دو دیگر مانند استارک نت نیز اخیراً تراکنش‌های بیشتری را پردازش می‌کند.

در ماه اکتبر، گزارش شد که استارک نت تراکنش های بیشتری را در هفته نسبت به شبکه بیت کوین پردازش می کند. علاوه بر این، استارک اسکن گزارش می دهد که این شبکه از نظر TVL با ۵.۲ میلیون دلار در بالاترین سطح خود قرار دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx