افشاگری شرکت DCG در مورد بدهی‌های شرکت به جنسیس کپیتال

جنسیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

بری سیلبرت، بنیانگذار و مدیر اجرایی گروه ارز دیجیتال (DCG)، روز سه شنبه به سهامداران خود نامه‌ای نوشت تا اطلاعات بیشتری در مورد روابط مالی با شرکت تابعه وام دهنده کریپتو جنسیس کپیتال (Genesis Global Capital) ارائه کند. این افشاگری به دنبال گمانه زنی هایی است که بیان می‌کند شرکت درگیر مشکلات مالی است. همچنین کامرون وینکلووس، یکی از بنیانگذاران صرافی جمینی، چند روز پیش بیان کرد که DCG اظهارات نادرستی را بیان کرده است.

در نامه سیلبرت آمده است که DCG به جنسیس ۴۴۷.۵ میلیون دلار و ۴۵۵۰ BTC (78 میلیون دلار آمریکا) بدهکار است که سررسید آن در ماه می است و تمام پرداخت‌های بهره و وام‌های معوقه را شامل می‌شود. این شرکت می‌گوید DCG از جنسیس گلوبال کپیتال وام گرفته است که بر اساس نرخ‌های بهره رایج بازار قیمت‌گذاری شده است.

جنسیس گلوبال کپیتال در ماه نوامبر پس از سقوط FTX، برداشت ها را متوقف کرد. متعاقباً، صرافی جمینی برداشت‌ها را در برنامه کسب درآمدی (Gemini Earn) خود متوقف کرد زیرا جنسیس شریک تجاری این صرافی برای ارائه این خدمات بود. برنامه درآمد جمینی روز سه شنبه به طور رسمی تعطیل شد. وینکلووس ادعا کرده است که مشتریان Gemini Earn او ۹۰۰ میلیون دلار از جنسیس طلبکار هستند و در آخرین نظرات توییتری خود در روز سه شنبه، سیلبرت و DCG را به کلاهبرداری متهم کرد. او همچنین از هیئت مدیره DCG خواست تا سیلبرت را از سمت مدیرعاملی برکنار کند.

دفتر رسمی توییتر DCG روز سه شنبه در پاسخ به وینکلووس نوشت:

«این یکی دیگر از ترفندهای تبلیغاتی ناامیدکننده و غیرسازنده [کامرون وینکلووس] است تا سرزنش خود و جمینی را که تنها مسئول اجرای Gemini Earn و بازاریابی برنامه برای مشتریانش هستند، منحرف کند.»

نامه سیلبرت به سهامداران مستقیماً به وینکلووس و همچنین اتهامات وی در مورد کلاهبرداری نمی پرداخت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx