۶۰ درصد مردم چیزی از ارز دیجیتال نمی دانند

ارز دیجیتال در دنیا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

۶۰ درصد مردم دنیا چیزی از ارز دیجیتال نمی دانند

مطالعه جهانی نشان می دهد که بیش از ۶۰ درصد از مردم دنیا بیت کوین و ارز دیجیتال را نمی شناسند. اما با وجود عدم آشنایی با دارایی های دیجیتال، افراد بیشتری علاقه مند به سرمایه گذاری در فضای ارز دیجیتال و بلاکچین هستند.

بر اساس یافته‌های یک نظرسنجی اخیر که توسط ارائه‌دهنده بینش مصرف‌کننده تولونا انجام شد و آمارها را با فینبولد به اشتراک گذاشت، جالب توجه است که ۵۷ درصد از مردم گفتند که از ارز دیجیتال آگاه هستند و این امر آن را به دومین نوع معروف سرمایه‌گذاری پس از سهام تبدیل می‌کند.

با وجود آگاهی گسترده، ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بر اساس پاسخ ۱۰۵۰۰ نفر بین ۱۸ تا ۶۴ سال از چهار منطقه و ۱۹ بازار، ارزهای دیجیتال را درک نمی کنند.

با این حال، ۴۲ درصد از افرادی که در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، قصد دارند نسبت دارایی‌های خود را که در کریپتو نگهداری می‌کنند، طی شش ماه آینده افزایش دهند. علیرغم نوسانات مستمر در بازار ارزهای دیجیتال، در مجموع ۸۱ درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند طی شش ماه آینده، یا همان مقدار از دارایی های خود را که در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند، حفظ کنند یا این درصد را افزایش دهند.

۳۲٪ به اندازه کافی از ارز دیجیتال اطلاعی ندارند

افرادی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اند می گویند که آن را به اندازه کافی خوب درک نمی کنند (۳۲%) و به اندازه کافی امن نیست (۲۸%).

تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان جهانی (۴۲٪) گفتند که ارز دیجیتال علیرغم جذابیت سودهای بالقوه کوتاه مدت و بلندمدت، یک سرمایه گذاری پرخطر است.

بازارهای نوظهور نسبت به رمزارزها خوش بین هستند

در مقایسه با پاسخ دهندگان در بازارهای توسعه یافته، مردم در بازارهای نوظهور همچنان احساسات خوش بینانه تری در مورد ارزهای دیجیتال دارند. از سوی دیگر، نظرات نسبت به ارزهای دیجیتال در کشورهای توسعه‌یافته بدبینانه‌تر است.

مردم به دلایل مختلفی از جمله امکان رشد پایدار بلندمدت (۳۶%)، رشد سریع کوتاه مدت (۳۵%)، تنوع بخشیدن (۳۰%)، استفاده به عنوان روش پرداخت تراکنش‌های آنلاین (۲۵%)، برای فرار از کنترل دولت (۱۱%)، محافظت در برابر سقوط دارایی‌های متعارف (۱۶%)، و ترس کلی از دست دادن (۱۵%)

نگرش کلی نسبت به ارز دیجیتال هنوز خوش بینانه است و تعداد زیادی از سرمایه گذاران احتمالی وجود دارند که علاقه مند به انتقال به ارزهای دیجیتال هستند. این امر به ویژه در بازارهای در حال توسعه در آسیا و آمریکای لاتین صادق است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx