شکایت کوین سنتر از وزارت خزانه داری آمریکا

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 611 نفر

شکایت وزارت خزانه

کوین سنتر، شرکت مادر استیبل کوین USDC، از وزارت خزانه داری به دلیل تحریم های جنجالی تورنادو کش شکایت کرده است.کوین سنتر علیه ایالات متحده شکایت کرده است.

اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری به دلیل تحریم تورنادوکش با شکایتی مواجه است. جری بریتو، مدیر اجرایی Coin Center، امروز در توییتر اعلام کرد که گروه لابی ارزهای دیجیتال پیشرو در دادگاه شکایتی را برای به چالش کشیدن اختیارات OFAC برای تحریم قراردادهای هوشمند تورنادوکش ارائه کرده است.

ما نه تنها برای حقوق حریم خصوصی می‌جنگیم، بلکه اگر این سابقه باقی بماند، OFAC می‌تواند پروتکل‌های کاملی مانند بیت‌کوین یا اتریوم را در آینده به فهرست تحریم‌ها اضافه کند، بنابراین بلافاصله آنها را بدون هیچ گونه فرآیند عمومی ممنوع می‌کند. بریتو نوشت: این نمی تواند بدون چالش باقی بماند. بریتو افزود که کوین سنتر در صورت لزوم OFAC را در دادگاه عالی به چالش خواهد کشید.

پیتر ون والکنبورگ، مدیر تحقیقات کوین سنتر، در پستی که در وب سایت Coin Center منتشر شد، جزئیات این دعوی را توضیح داد. آنها توضیح دادند که این شکایت چهار ادعای کلیدی دارد. این دعوی استدلال می‌کند که خزانه‌داری در صدور تحریم‌ها از اختیارات قانونی خود فراتر رفته و مقررات خود خزانه‌داری توانایی تحریم پروتکل را محدود می‌کند. همچنین می گوید که خزانه داری عواقب تحریم را در نظر نگرفته و از آن زمان با قوانین خود در تناقض بوده است و آمریکایی ها باید حق داشته باشند که برای ایجاد آن کمک های مالی خصوصی کنند.

دیوید هافمن، مدیرعامل بنکلس، پاتریک اوسالیوان، کاربر سابق تورنادو کش، و اپراتور ناشناس تیپ پشتیبانی ۶۸۸، در کنار کوین سنتر، شاکیان این پرونده هستند. در این پست، کوین سنتر از کنسووی مک کارتی، که تیم حقوقی او نماینده شاکیان خواهد بود، و همچنین از آبراهام ساترلند تشکر کرد. این یادداشت با بیانیه ای قدرتمند به پایان رسید که در آن نسبت به این پرونده اطمینان داشت. در این مقاله آمده است: «حریم خصوصی عادی است، و زمانی که در دعوای خود پیروز شدیم، استفاده از تورنادو کش دوباره عادی خواهد شد.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx