افزایش دوبرابری حجم معاملات همتا به همتا بیت کوین در هند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

معاملات بیت کوین در هند افزایش یافت

بر اساس داده های Coin Dance، معاملات بیت کوین همتا به همتا در هند در طول سال گذشته تقریباً دو برابر شده است. این داده ها به حجم معاملات هند در Paxful نگاه می کند، با حجم فعلی هفتگی در حدود ۱۲۱ بیت کوین. در همین زمان در سال گذشته، حجم هفتگی ۶۵ بیت کوین بود.ماه جولای با عبور از ۵۷۰ بیت کوین بیشترین حجم معاملات را شاهد بود. از سه ماهه سوم ۲۰۲۱، زمانی که هندی ها ۱۱.۲ میلیون دلار بیت کوین معامله کردند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و در سه ماهه سوم ۲۰۲۲، این رقم ۱۵.۷ میلیون دلار بود

این نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی در معاملات بیت کوین در این کشور است که توسط مقررات مالیاتی جدیدی که در سال جاری به اجرا درآمده است، به شدت آسیب دیده است. به طور خاص، سه ماهه سوم بیشترین افزایش را در معاملات P2P داشت که پس از اجرایی شدن طرح مالیاتی بود.

جای تعجب نیست که جهشی در معاملات مستقیم وجود داشته باشد. رژیم مالیاتی، مسیر بسیاری از هندی‌ها را در تلاش برای یافتن راه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری در بازار دشوار کرده است و بدون شک مقررات بیشتری در آینده وجود خواهد داشت.

در همین حال، صرافی‌های ارزهای دیجیتال در هند با کاهش حجم از زمان اجرای قوانین مالیاتی روبه‌رو هستند. صرافی های بزرگ WazirX، Zebpay و CoinDCX نیز شاهد کاهش قابل توجه حجم معاملات بوده اند.

ارقام تا پایان ماه مه در همه صرافی‌ها به طور مداوم بالا بود و وزیر ایکس با حجم بالای ۱۶۳ میلیون دلار مواجه شد. Zebpay و CoinDCX به ترتیب ۲۷ و ۴۹ میلیون دلار فروش داشتند.از ماه می، حجم معاملات در همه صرافی ها به طور مداوم زیر ۱ میلیون دلار بوده است. قوانین سخت مالیاتی تمایل به معاملات را به شدت کاهش داده است، در حالی که شرکت های رمزنگاری تصمیم دارند کشور را به مقصد مناطق حامی رمزنگاری مانند دبی ترک کنند.

طرح‌های مالیاتی جدید به بازار کریپتو آسیب می‌زند

قوانین مالیاتی در هند برخی از قوانین سختگیرانه را برای شهروندان اجرا می کند و حتی به آنها اجازه نمی دهد قوانین را جبران کنند. این امر هندی ها را از طبقه دارایی دور کرده است، اگرچه هنوز هم با حداقل ۱۰۰ میلیون سرمایه گذار رمزارز طرفداران نسبتا زیادی دارد. نظرات متعددی در مورد انتقاد از قوانین وجود دارد و می گویند که آنها نوآوری را از بین میبرند.

به عنوان مثال، ZebPay تصمیم گرفته است در سنگاپور و دبی مجوز دریافت کند. WazirX همچنین مجبور شده است ۴۰٪ از کارکنان خود را به دنبال زمستان کریپتو و کاهش حجم آن رها کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx