تاریخ راه اندازی پنکیک سواپ ورژن ۳ مشخص شد

پنکیک سواپ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 853 نفر

‌صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) قصد دارد در هفته اول آوریل ارتقا جدید ورژن ۳ پروتکل را انجام دهد. پنکیک سو‌اپ V3 ویژگی های جدیدی را به این DEX چند زنجیره‌ای اضافه می‌کند که می گوید بیش از ۴۳۸ میلیارد دلار حجم معاملات و بیش از ۲.۵ میلیارد دلار نقدینگی قفل شده دارد. در بیانیه ای آمده است که این ارتقا شامل بهبود ذخیره نقدینگی، کارمزدهای معاملاتی رقابتی و مشوق های معاملاتی همراه با بهبود در تجربه فارمینگ پروتکل است. موچی، سرآشپز پنکیک سواپ در این بیانیه گفت:

«ویژگی‌های جدیدی که ما معرفی می‌کنیم تجربه بهتری را به کاربرانمان ارائه می‌کند و کمک می‌کند تا نسبت به قبل، دیفای برای افراد بیشتری در دسترس باشد.»

نسخه جدید در زنجیره هوشمند بایننس در دسترس خواهد بود.

در حالی که پنکیک سو‌اپ در حال حاضر صرافی غیرمتمرکز غالب در زنجیره است، یونی سواپ V3 قرار است پس از رای مثبت DAO، در شبکه هوشمند BNB مستقر شود. این پیشنهاد حاکمیتی می‌گوید که یونی سو‌اپ ممکن است نیمی از سهم بازار پنکیک سو‌اپ را هدف قرار دهد. نسخه قبلی پنکیک سواپ روی اتریوم و اپتوس مستقر شده بود. در ماه اکتبر، این صرافی غیرمتمرکز پیشنهاد حاکمیتی را برای استقرار آن در بلاک چین لایه ۱ که توسط کارمندان سابق متا تأسیس شده بود، تصویب کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx