پیتر شیف منتعد بیت کوین انتظار ریزش بیشتر کریپتو را دارد

فروش بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 607 نفر

بیت کوین به دلیل اتفاقات پیش رو سقوط خواهد کرد

پیتر شیف، منتقد برجسته بیت کوین و رمزارز، به دنبال اعلام Block.fi در مورد ناتوانی آن در انجام کارهای معمول، به طور فعال به فروش بیت کوین به دنبال کنندگان توسیه میکند.

شیف همچنین اضافه کرد که در آینده‌ای قابل پیش‌بینی چیزهای بیشتری وجود دارد و توصیه کرد که مشترکانش در صورت امکان، تمام بیت‌کوین خود را بفروشند، اگر درمعاملات خود باقی مانده اند. در حال حاضر، FTX تنها صرافی از ۱۰ صرافی برتر است که قادر به پردازش برداشت با ظرفیت کامل نیست. بدیهی است که وضعیت پیرامون Block.fi به دلیل ورشکستگی FTX ایجاد شده است.
پلتفرم وام‌دهی و استقراض کریپتو توقف برداشت را اعلام کرد و به مشتریان خود توصیه کرد تا اطلاع ثانوی از سپرده‌گذاری خودداری کنند. با این حال، درام FTX تنها دلیل نگرانی پیتر شیف در مورد آینده اولین ارز دیجیتال نیست. به گفته این اقتصاددان، آخرین انتشار داده های CPI نباید سوخت بیت کوین یا به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود.

استدلال بر اساس وضعیت فعلی صنعت است، که در طول تشدید وضعیت FTX حتی فروش بیت کوین بیشتر خواهد شد. پشتیبان طلا معتقد است که بازار در این مرحله برای ورود بسیار پر ریسک است و محور فدرال رزرو آن را از یک سقوط احتمالی نجات نخواهد داد.
علیرغم تعصب شیف نسبت به بیت کوین، انتشار غیرمنتظره CPI مثبت در واقع سوختی برای بازار سهام شده است، به طوری که S&P500 یک روز را با رشد ۵ درصدی به پایان رساند، در حالی که بیت کوین به سختی توانست روز را در سبز ببندد. با این حال، اکثر آلت‌کوین‌ها دیروز سودهای دو رقمی را به سرمایه‌گذاران نشان دادند، حتی برخی از آنها به سطوح قبل از FTX بازگشتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx