بحران FTX هیچ راه حلی ندارد

بحران FTX
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 363 نفر

مدیر بخش فناوری تتر از FTX قطع امید کرده است

صرافی ارزهای دیجیتال FTX در حالی که برای پر کردن حفره چند میلیارد دلاری گزارش شده در ترازنامه خود مبارزه می کند،  یک راه حل نجات دهنده احتمالی را از دست داده است.

مدیر ارشد فناوری ناشر استیبل کوین تتر، پائولو آردوینو در ۱۰ نوامبر تایید کرد که این شرکت “هیچ برنامه ای برای سرمایه گذاری یا وام دادن به FTX/Alameda” ندارد.

اظهارات آردوینو پس از آن بیان شد که گزارش ۱۰ نوامبر رویترز نشان داد که FTX اکنون با کسری ۹.۴ میلیارد دلاری روبرو شده است و مدیر عامل FTX، سم بنکمن، با چندین شرکت تماس گرفت که به دنبال پول نقد هستند تا صرافی را سرپا نگه دارند.

بر اساس این گزارش، تتر، صرافی ارز دیجیتال OKX و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر سکویا کپیتال برخی از شرکت هایی هستند که سکویا کپیتال برای دریافت وجوه به آنها مراجعه کرده است و طبق گزارش ها از هر یک از شرکت ها ۱ میلیارد دلار یا بیشتر درخواست کرده است.

پاسخ مدیر ارشد فناوری  تتر مطابق با دیدگاه یک پست وبلاگ در ۹ نوامبر از  تتر است که به جامعه اطمینان می دهد که در معرض Alameda یا FTX قرار ندارد.

همچنین گزارش شده است که ناشر استیبل کوین در تاریخ ۱۰ نوامبر ۴۶,۳۶۰,۷۰۱ تتر متعلق به FTX را در کیف پول بلاک چین ترونخود مسدود کرده است تا از اجرای قانون پیروی کند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا صرافی اکس یا سکویا کپیتال در حال بررسی پشتیبانی از صرافی جنگنده هستند یا خیر.

با این حال، Lennix Lai، مدیر بازارهای مالی در OKX قبلاً در ۹ نوامبر به رویترز گفت که سم بنکمن تا ۴ میلیارد دلار از صرافی درخواست کرده است تا به مسائل نقدینگی FTX کمک کند، اگرچه تأیید نکرد که آیا این شرکت به FTX کمک خواهد کرد یا خیر.

در همین حال، در ۱۰ نوامبر، سکویا سرمایه‌گذاری‌های نزدیک به ۲۱۴ میلیون دلاری خود را در FTX به صفر رساند و آنها را به عنوان یک ضرر کامل نشان داد و گفت که مشکلات نقدینگی FTX “یک ریسک پرداخت بدهی ایجاد می‌کند” اما اضافه کرد که تأثیر زیادی بر شرکت نخواهد داشت.

بر اساس گزارش دو منبع ناشناس که توسط Axios در ۱۰ نوامبر گزارش شده است، طبق گزارشات، FTX با کریپتو صرافی کراکن نیز تماس گرفته است، اما گفته نشده که آیا معامله ای بین دو طرف انجام شده است یا خیر.

کوین تلگراف برای اظهار نظر با اکس، کراکن، سکویا کپیتال و FTX تماس گرفت اما بلافاصله پاسخی دریافت نکرد.

تا کنون، به نظر می‌رسد FTX فقط می‌تواند از طریق معامله با بلاک چین ترون به برداشت‌های محدود ادامه دهد که اجازه می‌دهد دارایی‌هایش ۱:۱ با کیف پول‌های خارجی مبادله شود. این توافق باعث شد تا توکن‌های مبتنی بر ترون تا ۱۲۰۰ درصد در این پلتفرم معامله شوند زیرا کاربران برای خروج از صرافی عجله دارند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx