بیت کوین هرگز به 69000 دلار نخواهد رسید

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بیت کوین دیگر به 69000 دلار نخواهد رسید پیتر شیف، استراتژیست ارشد بازار، مدیر عامل و مشاور شرکت سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک، از بیت کوین (BTC) انتقاد کرده و اعلام کرده است که دیگر هرگز به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود در نوامبر 2021 یعنی 69000 دلار نخواهد رسید. طی توییتی، این مرد مخالف قدیمی بیت […]

پیتر شیف و بیت کوین 69000 دلاری

بیت کوین دیگر به 69000 دلار نخواهد رسید

پیتر شیف، استراتژیست ارشد بازار، مدیر عامل و مشاور شرکت سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک، از بیت کوین (BTC) انتقاد کرده و اعلام کرده است که دیگر هرگز به بالاترین قیمت تاریخ (ATH) خود در نوامبر 2021 یعنی 69000 دلار نخواهد رسید.

طی توییتی، این مرد مخالف قدیمی بیت کوین دلیل ادعای خود مبنی بر اینکه افزایش به 69000 دلار تقلبی است که توسط تبلیغات بی سابقه ارزهای دیجیتال و خریدهای سفته بازانه تامین مالی شده با اهرم تسهیل شده است، بیان کرد. او از این ادعا با ورشکستگی صرافی FTX حمایت کرد و معتقد بود که شیدایی بیت کوین به پایان رسیده است.

یک سال پیش بیت کوین به 69000 دلار رسید. یکی از دلایل اصلی این رالی تماشایی، تمام اهرم‌هایی بود که از تبلیغات بی‌سابقه کریپتو و خریدهای سفته‌بازانه حمایت مالی می‌کرد. ورشکستگی FTX ثابت می کند که کل این ها یک تقلب بوده است. روند قبلی هرگز تکرار نخواهد شد. شیف نوشت: شیدایی بیت کوین به پایان رسیده است.

این اظهار نظر اولین بار نیست که کارگزار محبوب آمریکایی از نابودی بیت کوین خبر می دهد که به اعتقاد او در بلندمدت به صفر می رسد. پس از اعلام بلاکفای مبنی بر تعلیق برداشت ها، شیف خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران در صورت امکان باید بیت کوین خود را بفروشند.

شیف همچنین در ماه آگوست پیش بینی کرد که بیت کوین به سمت 10000 دلار پیش می رود و به مردم توصیه کرد تا زمانی که هنوز در سود هستند، از بازار خارج شوند. او همچنین نظر مشابهی در مورد دومین ارز دیجیتال بزرگ، اتریوم و بقیه بازار کریپتو دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx