رئیس بانک مرکزی فیلیپین: من نمی خواهم ارز دیجیتال ممنوع شود

ارز دیجیتال فیلیپین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 642 نفر

سیاست بانک مرکزی فیلیپین

رئیس بانک مرکزی فیلیپین سیاست خود را در مورد مقررات ارز دیجیتال را اعلام کرد. او گفت: «من نمی‌خواهم تحریم شود» و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد که پولی را که نمی‌توانند از دست بدهند در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنند.

رئیس بانک مرکزی فیلیپین در مورد مقررات ارزهای دیجیتال

فیلیپه مدالا، رئیس بانک مرکزی فیلیپین، در مصاحبه ای با فورکست که روز جمعه منتشر شد، سیاست خود را در مورد ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشت.

از مدالا پرسیده شد: “نظر شما در مورد ارز دیجیتال چیست؟” او جواب داد:

من نمی‌خواهم آن را ممنوع کنم، اما از طرف دیگر نمی‌خواهم آن را رمزارز بنامم.

رئیس بانک مرکزی توضیح داد که از نظر او ارز دیجیتال «کاربرد بسیار کمی برای پرداخت‌های واقعی دارد، به‌ویژه زمانی که قیمت آن بسیار متغیر است». او با تاکید بر اینکه یک ارز نمی تواند بسیار پر نوسان باشد، پیشنهاد کرد که آن را “دارایی های رمزنگاری شده” بنامیم.

مدالا سپس تأثیر زیست‌محیطی بیت کوین را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت که این رمزارز برای محیط‌زیست بد است زیرا میزان برقی که استخراج‌کنندگان استفاده می‌کنند از مصرف برق برخی کشورها بیشتر است.

مزایا و معایب ارز دیجیتال

با این وجود، کریپتو چیز خوبی است; زیرا در کشورهایی که «سرکوب مالی و اقتصادی زیادی دارند»; جایگزینی برای دولت است. رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه نکته دیگری که برای آن مفید است; فرار از نظارت دولت است و افزود; سوال این است که چه سودی برای اجتماع حاصل می شود؟

مدالا با تأکید بر اینکه «در اکثر کشورهایی که دولت اقتدار کامل ندارد; اما تا حد زیادی کمک های عمومی به مردم کمک می کند; و شما لزوماً نمی‌خواهید با این کارتان دولت را تضعیف کنید»، اظهار داشت;

بنابراین نظر من این است که ارزش آن ممکن است به دلیل همه چیزهایی که گفتم خیلی بالا باشد.

رئیس بانک مرکزی فیلیپین درباره رکود بازار ارزهای دیجیتال صحبت کرد. «قبلاً اتفاق افتاده است که حباب ارزهای دیجیتال بترکد. درست؟ مدالا توضیح داد: برخی از دارایی‌های کریپتو در یک دوره بسیار کوتاه تقریباً به دو سوم کاهش یافته اند:

بنابراین توصیه من همیشه این است که اگر می‌خواهید ارز دیجیتال بخرید; پولی را که نمی‌توانید از دست بدهید، وارد آن نکنید.

مدالا در مورد سیاست رمزنگاری بانک مرکزی فیلیپین تاکید کرد; «از دیدگاه سیاست ما، ارزدیجیتال نباید برای فرار از پولشویی; و احراز هویت مشتریان استفاده شود».

او نتیجه گرفت که برای صرافی‌ها; «جایی که دارایی‌های رمزنگاری شده را با سپرده‌های بانکی یا ارز فیزیکی مبادله می‌کنید»; این سیاست بانک مرکزی است که «همه قوانینی را که برای جلوگیری از پولشویی، به‌ویژه برای تأمین مالی جرایم لازم است»; اجرا کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx