CZ  بایننس: ترس از تورم بالا و رکود باعث پذیرش بیت کوین خواهد شد

پذیرش بیت کوین
  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 530 نفر

تورم بالا و رکود باعث پذیرش بیت کوین می شود

به جرات می توان گفت که CZ نسبت به آینده بیت کوین و کریپتو کاملا خوش بین است. او می گوید که تورم بالا و رکود اقتصادی در سطح کلان باعث پذیرش بیت کوین می شود. چانگ پنگ ژائو با شبکه CNBC مصاحبه ای انجام داد و سناریوی نزولی بازار را توضیح داد. بسیاری از چیزهایی که CZ  گفت بر اساس درک عام  و درک اولیه از بازار است، اما با این حال، شنیدن آنها از یک رهبر ارزهای دیجیتال آرامش بخش است. به خصوص در این مرحله پر از ترس از چرخه ای که در آن قرار داریم.

مدیرعامل بایننس: وضعیت اقتصاد کلان همراه با تورم بالا خواهد بود، صحبت در مورد رکود… همه این موارد باعث پذیرش بیت کوین می شود

توجه داشته باشید که حتی اگر رونق کسب و کار بایننس به عملکرد آلتکوین ها، به ویژه بایننس کوین (BNB) وابسته است، CZ  به طور کلی بین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تمایز واضحی قائل است. از سوی دیگر، اگرچه مصاحبه در مورد بیت کوین است، CZ  کریپتو را در بین حرف های خود نیز استفاده می کند.

در هر صورت، بیایید نظر مدیرعامل بایننس در مورد شرایط فعلی بازار و آینده بیت کوین و کریپتو را تحلیل کنیم.

CZ  در تلویزیون ملی ایالات متحده

اولین چیزی که مصاحبه کننده به آن علاقه مند شد روشی بود که گاوهای بیت کوین از سطح ۲۰ هزار دلاری حمایت کردند. به گفته CZ، این “آخرین اوج” بود، بنابراین یک سری “موانع روانی” در آنجا وجود دارد. تا کنون، قیمت بیت کوین هرگز کمتر از بالاترین قیمت چرخه قبلی نبوده است. این بار متفاوت بود، احتمالاً به دلیل دخالت های تسلا و سقوط ترا (لونا). با این حال، بازار در نهایت شاهد حمایت خوبی روی ۲۰ هزار بود.

سپس مصاحبه کننده در مورد عوامل دیگری مانند افزایش عرضه پول یا همبستگی بیت کوین با نزدک پرسید. به گفته CZ، این دو عامل مرتبط هستند، اما در هر صورت “این یک بازار روانشناسی انبوه است” و آخرین ATH یک مانع در برابر قیمت است. بهتر است که از آکادمی بایننس برای توضیح روانشناسی چرخه های بازار استفاده کنیم:

به طور خلاصه، احساسات بازار، احساس کلی است که سرمایه گذاران و معامله گران در مورد قیمت یک دارایی دارند. هنگامی که احساسات بازار مثبت است و قیمت ها به طور مداوم در حال افزایش هستند، گفته می شود که روند صعودی وجود دارد (که اغلب به عنوان بازار صعودی شناخته می شود). برعکس، بازار نزولی نامیده می شود، زمانی که کاهش مداوم قیمت ها وجود دارد.

اخیراً، شاخص ترس و طمع معروف را برای تحلیل احساسات فعلی بازار بررسی کردیم. این چیزی است که ما یافتیم:

«هفته گذشته، مقدار این اندیکاتور حتی تا ۳۴ افزایش یافته بود زیرا قیمت بیت کوین شاهد رشد صعودی بود. با این حال، با پایان یافتن این دوره و سقوط مجدد ارزهای دیجیتال، حساسیت سرمایه گذاران نیز بیشتر شد.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که این روند نشان می‌دهد که سرمایه گذاران در بازار بیت‌کوین (و ارزهای دیجیتال) بر این باورند که این افزایش اخیر فقط یک تله بوده است.

کاتالیزور بعدی برای افزایش پذیرش بیت کوین چیست؟

برگردیم به مصاحبه، سوال بعدی این بود که چه عاملی می تواند بیت کوین و ارزهای دیجیتال را وارد فصل بعدی آنها کند و باعث پذیرش بیت کوین شود.آقای ژائو با احتیاط گفت که هیچ کس نمی تواند آن را به درستی پیش بینی کند. “هیچ کس واقعا NFT ها، DeFi  و غیره را پیش بینی نکرده بود. که احتمالاً آخرین روند صعودی بخاطر این فناوری ها بود. مانند سال ۲۰۱۷ که ICO ها کاتالیزور بازار بودند. “شش ماه قبل از وقوع آن اتفاقات، افراد بسیار کمی می توانستند آن را پیش بینی کنند.”

در بازارهای صعودی، مدیریت ریسک را اعمال کنید

اگر همه چیز به ۰ برسد، آیا زندگی شما همچنان خوب خواهد بود؟ اگر نه، شما بیش از حد سرمایه گذاری کرده اید. آن را به نصف کاهش دهید و دوباره همین سوال را بپرسید.

بیش از حد سرمایه گذاری نکنید (این یک مشاوره مالی نیست)

CZ فکر می‌کند که این بار بازار بسیار بزرگ‌تر است و برنامه‌های کاربردی جدید زیادی در حال توسعه هستند. کل فضا در جهت مثبتی در حال حرکت است و اکثر کشورها به جای ممنوعیت بیت کوین و ارزهای دیجیتال، چارچوب های نظارتی را اتخاذ می کنند. سخت است که در چنین محیطی صعودی نباشید، حتی اگر سرمایه گذاران همچنان نسبت به قیمت ها هراس داشته باشد.

آخرین عبارت خیلی جالب است و به وضعیت فعلی جهان اشاره می کند. “وضعیت اقتصاد کلان، تورم بالا، صحبت در مورد رکود و غیره وجود خواهد داشت. همه این موارد باعث پذیرش بیت کوین … و پذیرش ارزهای دیجیتال می شود.”

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx