تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای تبدیل مقاومت های کلیدی به حمایت هستند. اما حجم اخبار منفی و تداوم فروش دارایی های ماینرها این مهم را با مشکل مواجه کرده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید. تحلیل BTC بیت کوین در یک الگوی مثلث […]

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

بیت کوین و آلت کوین ها در تلاش برای تبدیل مقاومت های کلیدی به حمایت هستند. اما حجم اخبار منفی و تداوم فروش دارایی های ماینرها این مهم را با مشکل مواجه کرده است. با تحلیل ارز دیجیتال زیر همراه ما باشید.

تحلیل BTC

بیت کوین در یک الگوی مثلث متقارن قرار گرفته است. گاوها در 5 جولای تلاش کردند که قیمت را به بالای خط مقاومت مثلث افزایش بدهند اما خرس ها اجازه این کار را نداند.

تحلیل تکنیکال روزانه بیت کوین

نمودار BTC

الگوی کندل استیک دوجی در 5 جولای بیانگر بلاتکلیفی بین خرس ها و گاوها است. درصورتی که قیمت به بالای مثلث صعود کند، این بلاتکلیفی به نفع گاوها تمام خواهد شد. در این شرایط می توان گفت که ممکن است مثلث مانند یک الگوی معکوس عمل کرده باشد.

سپس بیت کوین قادر خواهد بود که به سمت میانگین متحرک ساده 50 روزه (25,324 دلار) و بعد به هدف الگو یعنی سطح 26,490 صعود کند. اما در سوی مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی کاهش یابد و یا به زیر خط حمایت مثلث نزول کند، فرضیه فوق باطل خواهد شد. در این شرایط، BTC ممکن است به حمایت بحرانی 17,622 دلار نزول کند. در صورتی که این حمایت شکسته شود، BTC حتی ممکن است تا 15,000 دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx