سودآورترین سیگنال خرید بیت کوین به تازگی شکل گرفت

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

آخرین روند در اندیکاتور «هش ریبون» بیت کوین الگویی را شکل داده است که از لحاظ تاریخی سیگنال خرید ارز دیجیتال بوده است.

پایان مرحله تسلیم ماینر ها

همانطور که توسط یک تحلیلگر در توییتر توضیح داده شده است، به نظر می رسد مرحله تسلیم ماینرهای بیت کوین پس از ۷۱ روز به پایان رسیده است. قبل از اینکه بپرسید اندیکاتور “هش ریبون” چه می کند، بهتر است ابتدا نگاهی به متریک “هش ریت” بیندازیم. هش ریت مقیاس اندازه‌گیری کل قدرت محاسباتی بلاک چین توسط ماینرها است. در طول بازارهای نزولی، درآمد برخی از ماینرها به قدری پایین می‌آید که اجرای عملیات استخراج برای آنها بی‌سود می‌شود. در چنین مواقعی، تنها انتخاب آنها این است که دستگاه های خود را خاموش کنند (مرحله تسلیم)، که باعث یک روند نزولی در هش ریت می شود.

سیگنال هش ریبون

حین بازارهای نزولی گذشته، نزول‌های اصلی عموماً در این دوره‌های تسلیم ماینرها اتفاق افتاده است. جایی که تعداد زیادی از ماینرها به دلیل درآمد کم به سرعت آفلاین می‌شوند. یک شاخص برای مشخص کردن این دوره‌های تسلیم ماینر، “هش ریبون” است. این معیار که توسط تحلیلگر فوق الذکر، چارلز ادواردز ابداع شده است، از دو میانگین متحرک مختلف هش ریت، با دوره زمانی ۳۰ و ۶۰ روزه استفاده می کند تا تغییرات در رفتار ماینرها را یادداشت کند.

در اینجا نموداری وجود دارد که روند “هش ریبون” بیت کوین را در چند سال گذشته نشان می دهد:

بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، دوره های تسلیم ماینر بیت کوین با استفاده از شاخص هش ریبون مشخص شده است. هر زمان که میانگین متحرک ۳۰ روزه هش ریت به زیر خط ۶۰ روزه کاهش یابد، فرض بر این است که ماینرها در حال شروع مرحله تسلیم هستند. از سوی دیگر، حرکت بالاتر از میانگین متحرک ۶۰ روزه توسط میانگین متحرک ۳۰ روزه، به معنای پایان دادن به تسلیم توسط این اعتباردهنده های زنجیره ای است.

تلاقی سیگنال ها برای بیت کوین

وقتی این نوع تلاقی پایان تسلیم در هش ریبون رخ می‌دهد، سیگنال خرید فعال می‌شود. اما حتی در میان این سیگنال های خرید، برخی از آنها وجود دارند که به سودآور تر هستند. چنین سیگنال هایی به دنبال تسلیم ماینرها شکل می گیرند که بیش از ۲ سال پس از هر هاوینگ اتفاق می افتد. امروز، هش ریبون یک بار دیگر الگوی تاریخی سیگنال خرید را ترسیم کرد. زیرا آخرین دوره تسلیم ماینر پس از ۷۱ روز به پایان رسیده است. همچنین اکنون بیش از ۲ سال از آخرین رویداد هاوینگ می گذرد. با توجه به روندهای گذشته، مشخص می شود که این یکی از آن سیگنال های نادر “سودآور” خرید بیت کوین است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx