پروتکل لبز نیروی کار خود را کاهش می‌دهد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پروتکل لبز (Protocol Labs)، سازنده فایل کوین، جدیدترین شرکت کریپتویی است که کارکنان خود را اخراج می کند و 21 درصد از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه ها در میان یک محیط چالش برانگیز کاهش می دهد. خوان بنت، بنیانگذار شرکت، در یک پست وبلاگی نوشت: «همانطور که می دانید، این یک رکود […]

پروتکل لبز

پروتکل لبز (Protocol Labs)، سازنده فایل کوین، جدیدترین شرکت کریپتویی است که کارکنان خود را اخراج می کند و 21 درصد از نیروی کار خود را برای کاهش هزینه ها در میان یک محیط چالش برانگیز کاهش می دهد. خوان بنت، بنیانگذار شرکت، در یک پست وبلاگی نوشت:

«همانطور که می دانید، این یک رکود اقتصادی بسیار چالش برانگیز، در سراسر جهان و به ویژه در حوزه ارزهای دیجیتال بوده است. تورم بالا که منجر به نرخ‌های بهره بالا، سرمایه‌گذاری پایین و بازارهای سخت‌تر می‌شود، شرکت‌ها و صنایع را در سطح جهانی تکان داده است. زمستان کلان، زمستان کریپتو را بدتر کرد و آن را شدیدتر و طولانی‌تر از انتظار ما کرد.»

پروتکل لبز 89 نقش را در بین تیم های خود کاهش داد. این شرکت همچنین با کاهش بودجه تیم، هزینه‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری، هزینه‌های خود را در چند فصل گذشته کاهش داده است.

شرکت‌های کریپتو و فناوری در تلاش برای زنده ماندن در روزهای سخت، نیروی کار و هزینه‌های خود را کاهش داده‌اند. هفته گذشته، گروه ارز دیجیتال لونو (Luno) 35 درصد از کارکنان خود را کاهش داد. کوین بیس و Crypto.com 20% کاهش نیرو داشتند و جنسیس نیز 30% از نیروی خود را اخراج کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx