کره جنوبی دستورالعملی در مورد توکن های اوراق بهادار ارائه می دهد

توکن های اوراق بهادار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 368 نفر

دارایی‌های دیجیتالی که مطابق با توصیفات توکن های اوراق بهادار باشد، تحت قانون بازار سرمایه کشور تنظیم می‌شوند.

کره جنوبی دستورالعملی را ایجاد کرد که مشخص می‌کند کدام نوع از دارایی‌های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار در این کشور در نظر گرفته و تنظیم می‌شوند. در یک بیانیه مطبوعاتی، کمیسیون خدمات مالی (FSC) تاکید کرد که دارایی های دیجیتالی که با ویژگی های مندرج در قانون بازار سرمایه کشور مطابقت دارند، به عنوان اوراق بهادار تلقی می شوند.

این قانون اوراق بهادار را به عنوان سرمایه گذاری مالی در نظر می گیرد که سرمایه گذاران پس از سرمایه گذاری اولیه خود ملزم به انجام پرداخت اضافی نیستند. علاوه بر این، FSC همچنین نمونه‌هایی را ارائه کرد که به احتمال زیاد دارایی‌های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌شوند. طبق FSC، این ممکن است شامل توکن هایی باشد که در عملیات تجاری سهمی را فراهم می کند، به دارندگان حق سود سهام یا دارایی های افزوده می دهد یا سود حاصل از کسب و کار را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

ارزهای رمزنگاری شده متناسب با توصیف توکن های اوراق بهادار، تحت قانون بازار سرمایه کشور تنظیم می شوند. در همین حال، دارایی‌های دیجیتالی که با ویژگی‌های اوراق بهادار مطابقت ندارند، توسط سایر مقررات آتی کنترل خواهند شد. طبق گفته FSC، صادرکنندگان توکن و کارگزارانی مانند صرافی‌های ارز دیجیتال، وظیفه دارند ارزیابی‌هایی را انجام دهند که بر اساس مقررات، رمزارزها را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی می‌کند. این رگولاتوری همچنین خاطرنشان کرد: «ارزیابی به صورت موردی خواهد بود.»

رگولاتور مالی همچنین خاطرنشان کرد که دستورالعمل جدید بخشی از مقدمات قانونی شدن صدور و توزیع توکن های اوراق بهادار در داخل کشور است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx