توکن وویجر با تبلیغ طرح VGX سر به فلک کشید

Voyager
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2358 نفر

علت پامپ وویجر چه بود؟

شرکت خطر پذیر ناشناخته MetaFormLabs کمپینی را برای پمپاژ VGX به عنوان بخشی از بسته نجات Voyager(وویجر) آغاز کرده است.

توکن بومی برای صرافی ارز دیجیتال وویجر دیجیتال در تلاشی جدید برای افزایش قیمت آن که ظاهراً با الهام از «فشار خرید سلر نتورک CEL» اخیراً الهام گرفته شده است، به شدت افزایش یافته است.

بر اساس گزارش CoinGecko، در روز چهارشنبه، توکن VGX Voyager 178 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه ۰.۸۹۱ دلار رسید و به حدود ۰.۵۵۹ دلار بازگشت. در زمان نگارش این مقاله به ۰.۷۱۷ دلار بازگشته بود.

افزایش قیمت همزمان با ظهور یک هشتگ توییتر به نام #PumpVGXJuly18 و همچنین تشکیل یک گروه تلگرامی به نام “کانال بازیابی جامعه وویجر” است که در زمان نگارش این مقاله بیش از ۲۱۰۰ عضو داشت.

این توکن از ابتدای هفته تا کنون بیش از ۴۰۰ درصد افزایش یافته است زیرا به نظر می رسد دلالان در حال دستکاری سریع ان هستند هستند.

پمپ VGX این هفته معکوس روند نزولی ثابت برای توکن کریپتو در سال جاری است که از ابتدای سال ۲۰۲۲ تقریباً ۸۰ درصد از دست داده است. همچنین از ژانویه ۲۰۱۸ که بالاترین قیمت خود با ۱۲.۴۷ دلار بود، ۹۴.۳ درصد کاهش یافته است.

شرکت three Arrow capital

در ۶ ژوئیه، Voyager Digital طرح بازسازی خود را اعلام کرد که شامل صدور توکن های Voyager برای مشتریانی است که پس از تعلیق معاملات در اوایل ماه متحمل ضرر شده بودند. در همان روز، این شرکت با استناد به مشکلات نقدینگی ناشی از بدهی‌های معوق Three Arrows Capital (3AC) برای ورشکستگی فصل ۱۱ در نیویورک ثبت نام کرد.

آخرین تغییر در این حماسه زمانی رخ داد که یک قاضی فدرال در نیویورک دارایی های باقی مانده ۳AC را در توسدا مسدود کرد. بخش دیگری از طرح بازسازی شامل هر گونه بازیابی دارایی ها از ۳AC است که می تواند تا حدی افزایش ارزش درک شده توکن های VGX را نیز توضیح دهد.

شرکت خطرپذیر ناشناخته MetaFormLabs، که در ۹ جولای اقدام به پمپ کردن VGX را در توییتر آغاز کرد، متعهد شده است که Voyager را از این طریق نجات دهد. در روز چهارشنبه، شرکت هدف قیمت توکن خود و مبالغ تعهد شده برای بسته نجات را شرح داد:

ما محدوده هدف جدیدی را بین ۵-۸ دلار تعیین کرده ایم. در حال حاضر، ما ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار در داخل و ۶۷،۰۰۰،۰۰۰ دلار متعهد شده توسط علاقه مندان معروف رمزنگاری داریم.
تا روز پنجشنبه، ادعا کرد که ۱۳۵ میلیون دلار بودجه برای بسته نجات در اختیار دارد، که به طور کامل در ۱۸ جولای، همزمان با برنامه های پامپ توکن خود اعلام خواهد شد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx