بررسی اثرات به روزرسانی مرج اتریوم

اتریوم 2
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 723 نفر

وضعیت قیمتی اتریوم

آیا با نزدیک شدن به روزرسانی مرج اتریوم، سرمایه گذاران در وضعیت سود قرار خواهند گرفت؟

اتریوم به عنوان بزرگ ‌ترین آلت‌کوین، با باقی ماندن در زیر منطقه حمایتی ۱۱۵۰ دلاری هنوز حالت نزولی دارد. و روز گذشته با کاهش دو درصدی به نزدیکی سطح ۱۰۰۰ دلار رسید. قیمت اتریوم مدت زیادی است که در یک محدوده کوچک نوسان می کند.

در سه هفته گذشته با ورود سرمایه به پروژه های مبتنی بر اتریوم، احساسات سرمایه گذاران نسبت به اتریوم بسیار بهتر شده است . در همین حال، هولدرهای بلند مدت از این فرصت برای شناسایی بهتر وضعیت بازار استفاده می کنند.

بر اساس داده‌های  گلسنود; تعداد آدرس‌های دارای حداقل ۱۰ اتریوم به بالاترین حد خود در ۱۶ ماه گذشته یعنی ۱۴۹۴۴۸ آدرس متفاوت رسیده است.

این موضوع به وضوح این واقعیت را نشان می دهد که با وجود درجا زدن بازار; هولدرهای بلند مدت به ​​خرید در قیمت های پایین ادامه می دهند. علاوه بر این خیلی از هولدها اقدام به استیک کردن دارایی های خود کرده اند.

سناریوی زیر را در نظر داشته باشید :

داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های اتریوم با بیش از ۳۲  اتریوم  به بالاترین سطح ۱۶ ماهه خود یعنی ۱۱۶۷۷۴ آدرس متفاوت رسیده است. این نکته را هم در نظر داشته باشید که، برای اینکه بتوانید در اتریوم ۲.۰ و بعد از به روزرسانی مرج اتریوم که از مکانیزم  اثبات سهام (PoS) استفاده می کند، به عنوان یک تایید کننده شبکه انتخاب شوید باید یک آدرس با حداقل موجودی ۳۲ اتریوم داشته باشید.

نکته دقیقا همین است که سرمایه گذاران به سمت استیک کردن روی آورده اند.

این افزایش موجودی کیف پول ها دقیقا به اندازه مقدار لازم برای تبدیل شدن به تایید کننده تراکنش ها در شبکه اتریوم ۲ است.

ارزش کل دارایی های قفل شده در قرارداد هوشمند ETH 2.0  که با به روزرسانی مرج اتریوم اتریئم شروع به کار می کند هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کند. از ۱۳ جولای، تعداد آدرس های های شرکت کننده در قرارداد هوشمند ETH 2.0 به ۱۳,۰۲۴,۸۵۳ رسیده است. علاوه بر این، استیک اتریوم هم ۱۱ درصد رشد کرده است.

در واقع، مقدار سرمایه تزریق شده به قرارداد سپرده هوشمند ETH 2.0  طبق داده های گلسنود به بالاترین حد یک ماهه به ۲۱,۷۲۲,۵۷۱ دلار (۲۰,۵۴۴ ETH) رسیده است.

کلام آخر

نمی توان انکار کرد که اتریوم شاهد روزهای تاریکی در گذشته بوده و ظاهرا همچنان این روند ادامه دارد. علاوه بر این، شاخص‌هایی مانند کاهش شدید سلطه دیفای اتریوم و همچنین کاهش فروش NFT، باعث کاهش قیمت اتریوم شده است.

در حالی که اتریوم  با انجام بروزرسانی هایی شروع به پایین آوردن هزینه تراکنش های خود کرده است اما سرمایه گذاران از کاهش قیمت این ارز ناراضی هستند.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx