دلیل رشد ریون کوین چیست؟

راون کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 498 نفر

با توجه به CoinMarketCap، رهبر بازار امروز ریون کوین است، با افزایش  یازده درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، آن را به یکی از سودآورترین کوین ها در میان سایر دارایی های دیجیتال تبدیل کرد.

دلایل بنیادی پشت این رشد

در ابتدای آگوست و پایان جولای،این عملکرد قیمتی اتفاق افتاد، این ارز دیجیتال تنها در سه روز بیش از ۷۰ درصد افزایش یافت و سودهای رکوردشکنی را برای دارندگان خود به ارمغان آورد.

در حالی که هیچ اتفاقی در کوین و اکوسیستم آن نیفتاد، رشد بسیاری رقم خورد و نمی‌توان آن را بخشی از معاملات سفته‌بازی برخی از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران دانست.

برخی تحلیلگران چنین افزایش سریع قیمت را مهاجرت استخراج‌کنندگان از اتریوم میدانند، که تحت یک به‌روزرسانی عظیم ادغام قرار می‌گیرد و الگوریتم اجماع POW و یک‌بار برای همیشه خاموش می‌شود.

با تبدیل شدن اتریوم به اثبات سهام ، مسیر بزرگی در بازار باز می شود زیرا ماینرها باید قدرت هش خود را به پروژه دیگری هدایت کنند.ریون کوین ممکن است کاندیدای خوبی باشد. با افزایش هش شبکه و مهاجرت ماینرها، سرمایه گذاران پتانسیل بیشتری را در شبکه هایی مانند Rave، Ethereum Classic و سایرین مشاهده می کنند که باعث افزایش حجم معاملات و عملکرد قیمت مربوطه می شود.

تحلیل تکنیکال ریون کوین

از نقطه نظر تکنیکالی، ریون هیچ نشانه روشنی را نشان نمی دهد که به ما در مورد آینده دارایی بگوید. این پروژه در ۴۸۰ روز گذشته در یک رکود طولانی در حرکت بوده است.

پیشرفتی که در چند ماه گذشته شاهد آن بوده‌ایم، ممکن است نشانه‌ای از یک برگشت بلندمدت آتی باشد، اگر دارایی‌ها بتوانند سطح مقاومت محلی بعدی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را بشکنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx