تحلیل تکنیکال قیمت اتم ATOM | قیمت فایل کوین FIL

تحلیل تکنیکال قیمت اتم ATOM | قیمت فایل کوین FIL
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 565 نفر

تحلیل تکنیکال رمزارز اتم ATOM/USDT

Cosmos (ATOM) در چند روز گذشته تسلیم نشده است و در نزدیکی مقاومت پیشِ‌رو خود با قیمت ۱۳.۴۵ دلار معامله می شود. این نشان می دهد که معامله گران به دلیل پیش بینی افزایش قیمت اتم، پوزیشن های خود را نمی بندند.

تحلیل تکنیکال اتم ATOM | قیمت فایل کوین FIL

چارت روزانه ATOM/USDT

جفت ارز ATOM/USDT در ۲۹ آگوست به زیر SMA 50 روزه (۱۱.۰۸ دلار) رسید، اما گاوها در سطوح پایین تری خرید کردند. این یک بازگشت مجدد را آغاز کرد که به مقاومت سربار در ۱۳.۴۵ دلار رسید. میانگین های متحرک به تدریج در حال افزایش و RSI در قلمرو مثبت است که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است.
اگر خریداران قیمت اتم را به بالای ۱۳.۴۵ دلار برسانند، این جفت ارز می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و تا ۱۵.۳۰ دلار و سپس به ۲۰ دلار افزایش یابد. اگر قیمت به شدت کاهش یابد و به زیر حمایت روانی در ۱۰ دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت می تواند باطل شود.
تحلیل تکنیکال اتم ATOM | قیمت فایل کوین FIL

نمودار ۴ ساعته ATOM/USDT

۲۰-EMA در حال افزایش است و گاوها در حال خرید در کف این حمایت هستند. این نشان دهنده یک احساس مثبت در کوتاه مدت است. گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت اتم را به مقاومت بالای ۱۳.۴۵ دلار برسانند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا شکستن و بسته شدن بالای آن می‌تواند نشان‌دهنده از سرگیری حرکت صعودی باشد.
برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت سربار کاهش یابد و به زیر ۲۰-EMA بشکند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. این جفت ارز ممکن است برای مدتی بین ۱۰ تا ۱۳.۴۵ دلار محدود بماند.

تحلیل تکنیکال رمزارز فایل کوین FIL/USDT

فایل کوین(FIL) در محدوده محدودی بین ۲۷ اگوست و ۲ سپتامبر معامله می شد و در ۳ سپتامبر روند صعودی داشت.
تحلیل تکنیکال اتم ATOM | قیمت فایل کوین FIL

چارت روزانه FIL/USDT

قیمت فایل کوین به شدت افزایش یافت و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۳۹ دلار) در ۳ سپتامبر رسید. این اولین نشانه ای است که خریداران در تلاش برای بازگشت هستند. با این حال، بعید است که خرس ها به راحتی تسلیم شوند و آنها یک چالش بزرگ در نزدیکی SMA 50 روزه (۶.۹۲ دلار) ایجاد می کنند.

خرس‌ها در ۴ سپتامبر قیمت فایل کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگرداندند. اگر قیمت را زیر این سطح حفظ کنند، این جفت ارز می‌تواند تا ۵.۵۰ دلار کاهش یابد. برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد و به بالاتر از SMA 50 روزه برسد، خرید قوی در کاهش قیمت را پیشنهاد می‌کند. این جفت ارز می تواند تا ۹ دلار و پس از آن به ۹.۵۰ دلار افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال اتم ATOM | قیمت فایل کوین FILنمودار ۴ ساعته FIL/USDT

این جفت ارز از ناحیه مقاومت سربار بین ۶.۸۰ و ۶.۶۰ دلار کاهش یافت، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر ۲۰-EMA برود. اگر قیمت از سطح فعلی برگشت، احتمال شکست و بسته شدن در بالای منطقه افزایش می‌یابد.

اگر این اتفاق بیفتد، این جفت ارز یک الگوی معکوس سر و شانه را تکمیل می کند. سپس این جفت ارز می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت هدف الگوی ۷.۶ دلار و بعداً به ۸.۳۰ دلار افزایش یابد.

اگر قیمت به زیر ۲۰-EMA برسد، این دیدگاه مثبت می تواند در کوتاه مدت باطل شود. این جفت ارز پس از آن می تواند به حمایت قوی در ۵.۵۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx