خریداران هوبی گلوبال افراد دیگری هستند

هوبی گلوبال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

طبق گزارش های جدید، خریداران واقعی هوبی گلوبال می توانند جاستین سان و سم بانکمن باشند

در ۸ اکتبر، BeInCrypto گزارش داد که سهامداران کنترل هوبی گلوبال معاملاتی را برای فروش کل سهام خود به About Capital Management، یک شرکت مدیریت صندوق مستقر در هنگ کنگ، تکمیل کردند.

اکنون گزارش شده است که خریدار واقعی غول صرافی رمزارز می تواند بنیانگذار ترون، جاستین سان باشد. در ۱۰ اکتبر، رسانه خبری وو بلاک چین به «منابع متعدد» اشاره کرد که ادعا کردند “سان” سرمایه‌گذار اصلی در این صندوق ادغام و تملک است.

وو همچنین شایعاتی را گزارش داد که مدیر عامل FTX و میلیاردر ارز دیجیتال، سم بانکمن فراید برای کمک به جاستین سان سرمایه گذاری کرده است.” با این حال، این شخص قبلا هر گونه علاقه به هوبی را رد کرده است.

عضو هیئت مشاوران هوبی

در ۱۰ اکتبر، توییتی نیز از سان منتشر شد که تأیید می‌کرد او به‌عنوان عضو هیئت مشورتی جهانی هوبی گلوبال منصوب شده است. هیئت مدیره وظیفه هدایت توسعه تجارت و نقشه راه استراتژیک شرکت برای گسترش جهانی را بر عهده دارد.

بقیه اعضا هیئت مشاور شامل تد چن، مدیرعامل About Capital، دو جون، یکی از بنیانگذاران هوبی گلوبال، وانگ یانگ، معاون رئیس دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ، و لی والد، مدیر عامل سرمایه گذاری والکری بودند.

Wu گزارش داد که “سان” در محل تحویل در ۸ اکتبر حضور داشته است و قیمت این تصاحب حدود ۱ میلیارد دلار بوده است. شرکت سهام خصوصی برجسته چین به Jinglin Assets به این رسانه گفت که «درباره سرمایه بیشتر یک «پل» برای خرید جاستین سان بود.

وو افزود که این حرکت ممکن است بایننس را که قبلاً از جاستین سان حمایت کرده بود، به جایگاه یک رقیب سوق دهد.

“سان” در غرفه رویداد هوبی در کنفرانس TOKEN2049 در سنگاپور ماه گذشته و در مراسم بعد از مهمانی برای کارمندان دیده شد. وو گزارش داد: «جاستین سان و مدیر مالی FTX اغلب در سنگاپور برای خرید هوبی با هم در ارتباط بودند.

هیچ بیانیه رسمی از سوی FTX یا سم بکمن مبنی بر تایید یا تکذیب آنچه اساساً شایعات در حال حاضر در مورد دخالت او وجود دارد، وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx