معرفی توکن XEN

توکن XEN
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2487 نفر

تورم منفی در اتریوم محقق شد

تقریبا نیمی از فضای بلاک اتریوم توسط پروژه جدیدی به نام XEN  مصرف شده است که باعث کاهش انتشار شبکه و افزایش قیمت گس اتریوم می شود.

«0xfoobar» تحلیلگر دیفای گزارش داد: «کاربران برای تعامل با قرارداد توکن، که ارزش بازار آن ۵۰۰ هزار دلار است، تقریباً ۱.۸ میلیون دلار هزینه گاز پرداخت کرده‌اند.

در نتیجه، عرضه اتریوم از ۸ اکتبر کاهش یافته است. داشبورد Ultrasound.Money در حال حاضر رشد عرضه -۰.۴۱٪ را گزارش می دهد، به این معنی که تعداد دارایی، حداقل در حال حاضر، در حال کاهش است.

در ۲۴ ساعت گذشته،  توکن XEN منجر به سوختن بیش از ۱۳۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۱.۷ میلیون دلار شده است.

XEN چیست؟

XEN پروژه ای است که توسط “Fair Crypto Foundation” ساخته شده است که توسط جک لوین، یکی از اولین کارمندان گوگل که بر روی زیرساخت های ابری کار می کند، پشتیبانی می شود. هدف این پروژه این است که فرد را با توکنی توانمند کند که با عرضه صفر شروع می‌شود و فاقد پیش‌ضرب، فهرست‌ شده در صرافی های متمرکز، کلیدهای مدیریت یا قراردادهای غیرقابل تغییر باشد.

“Foobar” اظهار داشت که “چند مکانیک HEX مانند را کپی می کند، اما نکته مهم این است که یک APY وجود دارد”، که نشان می دهد برخی از ویژگی های نوع پانزی در آن وجود دارد.

XEN، که در ۸ اکتبر راه‌اندازی شد، میتواند ضرب یا استیک شود و بر اساس اولین اصول رمزنگاری نوشته شده است به این معنی کهدارای سیستم خود نگهبانی، شفافیت، اعتماد از طریق اجماع، و تبادل ارزش بدون مجوز بدون ریسک طرف مقابل میباشد. بر اساس داشبورد شبکه XEN، از زمان پیدایش در آخر هفته، ۳۶۹۵۱۵ مینتر فعال بوده است. مجموع عرضه ۱۷۴ میلیون است، و سود سالانه ۲۰٪ را برای قرار دادن توکن ارائه می دهد. ضرب آن رایگان است، اما گس مصرف می کند، و قیمت ها به دلیل تقاضای ضعیف برای این توکن جدید افزایش می یابد.

لوین در مورد تأثیر اتریوم اظهار نظر کرد و گفت که این اثر صعودی است، اما شاید برای کسانی که اکنون مجبورند برای تراکنش های خود هزینه بیشتری بپردازند، نباشد.

واکنش قیمت XEN

قیمت توکن درست پس از پیدایش، به ۱ دلار رسید، اما طبق کوین مارکت کپ که به تازگی آن را فهرست کرده است، به ۰.۰۰۳۲ دلار کاهش یافته است.

در حال حاضر فقط می توان آن را در یونی سواپ معامله کرد، جایی که نقدینگی بسیار کمی وجود دارد، و نظرات قبلاً نشان می دهد که ممکن است یک پروژه کلاهبرداری باشد. زمان نشان خواهد داد که آیا این پروژه در کریپتو به یک کلاهبرداری دیگر تبدیل می شود یا خیر.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
Hyu
Hyu
1 سال قبل

Salam

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx