دور زدن تحریم ها با ارزهای دیجیتال توسط روسیه

ارز دیجیتال روسیه
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

کسب‌وکارهای روسی با استفاده از ارزهای دیجیتال تحریم‌ها را دور می‌زنند

کسب‌وکارهای روسی در حال حاضر با کمک ارزهای دیجیتال تحریم‌ها را دور می‌زنند. این در حالی است که مقررات صنعت ارزهای دیجیتال در کشور روسیه هنوز به درستی پیکربندی نشده است. این موضوع در مصاحبه ای توسط مدیر بخش سیاست مالی وزارت دارایی روسیه، ایوان چبسکوف بیان شد.

چبسکوف مشخص نکرد که کدام شرکت ها مورد بحث هستند. با این حال گزارش شده است که حجم معاملات چندین برابر شده است. این در شرایطی است که تحریم ها علیه روسیه تشدید شده است.

مشاغل روسی و کشورهای غیر دوست

ولادیمیر گامزا رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه است. او گفت که تجارت در کشور روسیه عمدتاً از ارز دیجیتال برای تراکنش با کشورهای غیر دوست (ایالات متحده آمریکا، اوکراین، نروژ، سنگاپور و سایرین) استفاده می کند.

پیش بینی می شود تا قبل از پایان سال، مقامات روسیه الزامات قانونی را برای تراکنش های فرامرزی در ارزهای دیجیتال معرفی کنند. با این حال، در خود روسیه، مقامات قصد ندارند گردش ارزهای دیجیتال را قانونی کنند.

روبل دیجیتال

علیرغم احساسات مثبت مقامات روسیه نسبت به استفاده از ارزهای دیجیتال در خارج از کشور، بانک مرکزی فدراسیون روسیه چندان خوشبین نیست. به جای ارزهای دیجیتال، بانک مرکزی فدراسیون روسیه می‌خواهد از روبل دیجیتال استفاده کند که در حال حاضر در میان گروه محدودی از بانک‌های روسیه در حال آزمایش است.

الویرا نابیولینا رئیس بانک مرکزی فدراسیون روسیه است. او گفت که رگولاتور مالی در نظر دارد روبل دیجیتال را برای تراکنش های فرامرزی تبلیغ کند. در حال حاضر کار بر روی یک سیستم نمونه اولیه برای ارتباط با سایر سیستم های پولی در حال انجام است. با این حال، او اذعان کرد که اجرای این سیستم نه چندان به فدراسیون روسیه که به آمادگی طرف مقابل بستگی دارد. بنابراین، مشخص نیست که روبل دیجیتال برای چنین اهدافی چقدر محبوب خواهد بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx