دروغ هلیوم در مورد شراکت های خود

دروغ هلیوم در مورد شراکت های خود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 553 نفر

اعضای جامعه کریپتو می‌گویند که توسعه‌دهندگان باید به کار گرفته شوند، زیرا از مشارکت‌های ادعا شده برای جذب سرمایه‌گذاران ناآگاه استفاده شده است. گزارش‌هایی مبنی بر اینکه هلیوم (HNT) افکار عمومی را در مورد مشارکت‌های خود گمراه کرده است، منتشر شده است. بر اساس این گزارش ها، این شرکت هیچ گونه همکاری با Lime یا Salesforce ندارد، بر خلاف چیزی که در وب سایت خود توضیح داده است.

بدون شراکت با Lime

گزارش Mashable نشان داد که Lime هیچ شراکتی با هلیوم ندارد. این شرکت حمل و نقل از سال ۲۰۱۹ هرگونه همکاری با هلیوم را رد کرده و ادعا کرده است که تنها آزمایش اولیه شرکت فناوری بلاکچین را انجام داده است. راسل مورفی، مدیر ارشد ارتباطات شرکتی لایم گفت:

لایم بجز آزمایش اولیه محصول خود در سال ۲۰۱۹، رابطه ای با هلیوم نداشته و در حال حاضر نیز ندارد.

مورفی افزود که بخشی از شرط آزمایش این است که هلیوم از نام لایم برای مطالب تبلیغاتی استفاده نکند. هلیوم این شرط را نقض کرد و اظهار داشت که توسط لایم “مورد اعتماد” است.زعلیرغم اینکه لایم از این اظهارات نادرست اطلاع داشت، این شرکت نتوانسته اقدام قانونی انجام دهد. با این حال، لایم قصد دارد به زودی نامه توقف را به این شرکت کریپتو ارسال کند.

Salesforce شراکت هلیوم را تکذیب می کند

شرکت دیگری که هلیوم ادعا می کند با آن شراکت دارد، سیلزفرس، وجود هرگونه رابطه را رد کرده است. لوگوهای سیلزفرس و لایم در وب سایت هلیوم به عنوان بخشی از شرکت هایی که از فناوری این شرکت استفاده می کنند وجود دارد.

اشلی الیاسوف، سخنگوی سیلزفرس این موضوع را رد کرده است. الیاسوف گفت:

“هلیوم شریک Salesforce نیست” و استفاده از لوگو این شرکت را نادرست می‌داند.

در همین حال، هلیوم هر دو لوگوی Salesforce و Lime را از وب سایت خود حذف کرده است. همچنین به سوالات رسانه ها در این زمینه پاسخی نداد.

واکنش های جامعه کریپتو

این افشاگری های جدید در مورد Helium زمانی اتفاق افتاد که این شرکت با نظارت بیشتر سهامداران جامعه کریپتو در مورد درآمد خود مواجه شد. در یک موضوع اخیر در توییتر، سرمایه‌گذار لیرون شاپیرا، این پروژه را شکست خورده توصیف کرد و توضیح داد که شرکت علیرغم صرف میلیون‌ها دلار درآمد کمی دارد.

اعضای جامعه ردیت پروژه اضافه کرده‌اند که توسعه‌دهندگان باید به کار گرفته شوند، زیرا از مشارکت‌های ادعا شده برای جذب سرمایه‌گذاران ناآگاه استفاده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx