بررسی عملکرد OpenSea Ethereum و Polygon در ۳۰ روز گذشته

عملکرد سی روزه پالیگان و اتریم در Open sea
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 600 نفر

نحوه عملکرد OpenSea Ethereum و Polygon

در این ماه، که با رشد در اکثر بخش‌ها مشخص شد، اکوسیستم ارزهای دیجیتال از رکودی که در نیمه اول سال دریافت کرد، رهایی یافت. این کاهش عملکرد باعث شده بسیاری باور کنند که ما بالاخره به کف بازار نزولی رسیدیم.

با این حال، با وجود افزایش صعودی در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال، علاقه به پروژه های NFT همچنان رو به کاهش است. در واقع، طبق NFTGo، ارقام ۲۳۴,۹۴۴,۷۸۲.۱۳ دلاری در حجم فروش در ۳۰ روز گذشته ثبت شده است – کاهش ۱۲.۲۵ درصدی.

علاوه بر این، داده‌های CryptoSlam نشان داد که حجم فروش پروژه‌های بلوچیپ مانند Bored Apes و Otherdeed کاهش یافته است. این میزان در ۳۰ روز گذشته به ترتیب ۳۶ درصد و ۲۵ درصد کاهش داشته است.

OpenSea، محبوب‌ترین بازار NFT جهان، با وجود کاهشی در برخی معیارها، در ماه جولای افت عملکرد خود را ثبت کرد. این در مقایسه با عملکرد آن در ماه ژوئن.

علاوه بر این، Opensea Polygon افت قابل توجهی نیز ثبت کرد.

OpenSea Ethereum برای برنده شدن؟

بر اساس داده های Dune Analytics، در ماه ژوئن، OpenSea Ethereum حجم فروش ۶۹۵ میلیون دلاری را به ثبت رساند. با این حال، با ثبت ۵۱۳ میلیون دلار حجم فروش در ۳۰ روز گذشته، کاهش ۲۶ درصدی مشاهده شد.

حجم معاملات ماهانه Open sea بستر اتریوم

حجم معاملات ماهانه Open sea بستر اتریوم

با این حال، با کاهش از ابتدای سال، ۳۰ روز گذشته برای فروش در OpenSea Polygon تفاوتی نداشت. با فروش ۶,۲۱۶,۷۹۸ دلاری در شبکه، کاهش ۴۲ درصدی نسبت به ۸,۸۵۶,۷۱۷ دلار ثبت شده در ماه قبل که در ۳۰ روز گذشته ثبت شده بود.

حجم معاملات ماهانه در Opensea بر بستر پالیگان

حجم معاملات ماهانه در Open sea بر بستر پالیگان

جالب اینجاست که علیرغم کاهش حجم فروش در OpenSea Ethereum، ۳۰ روز گذشته با افزایش تعداد NFT های فروخته شده در شبکه همراه بود.

با فروش ۱,۶۴۹,۱۲۹ NFT، افزایش ۶ درصدی نسبت به ارقام ثبت شده در ژوئن مشاهده شد.

حجم NFT های فروخته شده بر بستر اتریوم

حجم NFT های فروخته شده بر بستر اتریوم

با این حال، OpenSea Polygon داستان متفاوتی را بیان کرد. در حالی که تعداد کل NFT های فروخته شده در شبکه در ۳۰ روز گذشته به ۱۰۱,۹۴۹ رسیده است، از رقم ۱۵۴,۲۸۲ در ژوئن ۵۱ درصد کاهش داشته است.

حجم NFT های فروخته شده بر بستر پالیگان

حجم NFT های فروخته شده بر بستر پالیگان

در نهایت، در ۳۰ روز گذشته، OpenSea Ethereum شاخص ۴۰۷۱۱۵ را به عنوان معامله‌گران فعال ماهانه خود ثبت کرد. این نشان دهنده رشد ۳ درصدی از ۳۹۳۷۳۷ ثبت شده در ژوئن است. از سوی دیگر، در چند ضلعی OpenSea، شاخص معامله گران فعال در ۳۰ روز گذشته ۲۸ درصد کاهش یافته است.

جولای تاکنون

طبق داده‌های NFTGo، در ۳۰ روز گذشته، تعداد کل آدرس‌های منحصربه‌فردی که حداقل یک NFT را از هر یک از مجموعه‌های فهرست‌شده در پلتفرم تحلیلی خریداری یا فروخته‌اند، ۱.۶۷ درصد کاهش یافته است. این میزان در ماه ژوئن ۱۲ درصد کاهش یافته بود.

به این ترتیب تعداد کل معامله‌گران در بازارهای NFT در ماه جولای به ۳۳۶,۴۵۵ نفر رسید، در مقایسه با ۳۱۳,۳۴۱ معامله‌گر که در ماه ژوئن ثبت شده بود.

 

منبع : NFTGo

منبع : NFTGo

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx