بازدید شهردار ششمین شهر بزرگ ژاپن از دفتر مرکزی ریپل

ریپل
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 572 نفر

روز جمعه (۱۹ اوت)، امی یوشیکاوا، معاون استراتژی و عملیات شرکت ریپل، از ملاقاتی با شهردار شهر فاکوکا و تیمش در دفتر مرکزی ریپل خبر داد.

فوکوکا مرکز استان فوکوکا در ژاپن است. این شهر همچنین ششمین شهر بزرگ ژاپن با جمعیتی در حدود ۱.۶ میلیون نفر (تا ژوئن ۲۰۲۱) است.

روز جمعه، یوشیکاوا، که نزدیک به شش سال در ریپل کار می‌کرد، درباره بازدید شهردار سوئیچیرو تاکاشیما و تیمش از مقر ریپل (در سانفرانسیسکو) توییت کرد.

ترجمه انگلیسی تقریبی بخش ژاپنی توییت او چنین است:

ما امروز در ریپل از شهردار شهر فوکوکا، سوئیچیرو تاکاشیما و تیمش استقبال کردیم! فوکوکا یک شهر پیشرو در ابتکارات وب۳ در ژاپن است. امروز، شهردار تاکاشیما شهر فوکوکا و افرادی از بخش بین المللی از دفتر مرکزی ریپل بازدید کردند! من امید زیادی به شهر فوکوکا دارم که فعالانه روی وب ۳ کار می کند.

در ۲۳ مارس ۲۰۲۲، ریپل یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن اشاره کرد که در دسامبر ۲۰۲۱ یوشیکاوا “در “فوربس ژاپن” در کنار گروهی از این زنان پیشرو برای بحث در مورد تجربیات مشترک خود در فضای بلاک چین ظاهر شد. در ادامه در مورد یوشیکاوا چنین گفت:

پس از مشاهده بحران مالی سال ۲۰۰۸ از وال استریت، امی تصمیم گرفت برای ادامه تحصیلات خود در مدرسه بازرگانی هاروارد شرکت کند. او پتانسیل صنعت کریپتو برای پر کردن شکاف‌های سیستم مالی موجود را دید – سیستمی که چند سال قبل شاهد سقوط بود – و از سال ۲۰۱۶ در ریپل کار کرده است.

حتی با وجود شش سال تجربه در بلاک چین و مدرک هاروارد، امی هنوز لحظاتی از شک و تردید دارد. اما به جای اینکه بگذارد سندروم فریبکار پیروز شود، از فرصت‌هایی مانند سخنرانی‌ها و نظرات خود استفاده می‌کند تا خود را به عنوان یک رهبر با تدبیر در صنعت معرفی کند.

یوشیکاوا که یک استاد کمکی در دانشگاه کیوتو و همچنین یکی از اعضای اصلی مرکز تحقیقات بلاک چین دانشگاه کیوتو است، پستی در لینکدین منتشر کرد که در آن اظهار داشت:

من اخیراً با شریک استراتژیک ریپل، توموهیکو کوندو، SBI، در مورد وضعیت بازارهای رمزنگاری در ایالات متحده و ژاپن و همچنین موارد مختلف استفاده از وب۳ که به عنوان یک مقاله دو سری در فوربس ژاپن منتشر شد، صحبت کردم.

در اینجا پیوندهایی به بخش های یک و دو مقاله فوق الذکر در فوربس ژاپن آمده است: “بخش ۱” و “بخش ۲”.

در روز سه‌شنبه (۱۶ اوت)، ریپل درباره شراکت خود با SBI Remit، که بزرگترین ارائه‌دهنده انتقال پول در ژاپن است، توییت کرد. این مشارکت باعث ایجاد حواله های فوری بین ژاپن و تایلند می شود.

منطقه APAC در پاسخ به مقررات پیشرونده کریپتو و نوآوری شرکت هایی مانند SBI Remit در حال رشد است.

در ماه می، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، از بازدید خود از نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در داووس (سوئیس) برای دیدار با ایراکلی گاریباشویلی، نخست وزیر گرجستان استفاده کرد.

دیدار با نخست وزیر گرجستان برای گفت و گو باعث افتخار بود
به گزارش خبرگزاری گرجستان آنلاین، در این نشست که در ۲۳ می برگزار شد، نخست وزیر به مدیرعامل ریپل پیشنهاد افتتاح یک مرکز خدمات شرکتی در گرجستان را داد و خاطرنشان کرد که گرجستان از محیط سرمایه گذاری مطلوبی برخوردار است و این کشور دارای فضای مطلوبی است. موقعیت مکانی ثابتی دارد.»

در ادامه این گزارش آمده است:

به گفته نخست وزیر، بازار گرجستان از نظر توسعه دارایی های دیجیتال مطلوب است و به سرعت در حال توسعه است.  وی همچنین خاطرنشان شد که گرجستان با داشتن سرمایه انسانی جوان، با تجربه و رقابتی در حال تبدیل شدن به یک قطب چند منظوره جهانی و منطقه ای برای خدمات مالی و صنایع فنی و نوآورانه است. به لطف شهرت و محیط تجاری دوستانه، گرجستان به یک رهبر جهانی از نظر سهولت انجام تجارت تبدیل شده است. این کشور در بازارهای توسعه یافته با کشورهای ایالات متحده، سنگاپور، دانمارک، نروژ و بریتانیا هم ردیف است.

اشاره شد که این کشور با موفقیت از فناوری بلاک چین استفاده می کند و گرجستان اولین کشور در جهان است که فناوری بلاک چین را در خدمات عمومی به ویژه در فرآیند ثبت زمین معرفی کرده است که باعث شده هزینه های عملیاتی تا حدود ۳۰ درصد کاهش یابد. .

این گفتگو همچنین به بازدید نمایندگان انجمن مشتقات ارز دیجیتال FTX و بازارهای دیجیتال در گرجستان پرداخت. نخست وزیر خاطرنشان کرد که قرار است یک دفتر منطقه ای FTX در گرجستان ایجاد شود که در حال مذاکره است.

شرکت افتتاح یک دفتر منطقه ای، محیطی مساعد برای بازار دارایی های مالی دیجیتال در آینده ایجاد می کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx