آخرین به‌روزرسانی از پرونده ریپل در برابر SEC

ریپل در برابر SEC
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 783 نفر

با پیروزی شرکت ریپل (Ripple) در پرونده مشهور خود در جنگ با سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، واکنش‌های زیادی که شامل واکنش‌های خود SEC نیز است، فضای رسانه‌ها را پر کرده‌اند. بسیاری از افراد، این پیروزی را شکست تلاش‌های SEC بر علیه صنعت می‌دانند.

به طور خلاصه، قاضی آنالیزا تورز در تاریخ ۱۳ جولای به این نتیجه رسید که ارز XRP به عنوان اوراق بهادار شناخته نمی‌شود. همچنین، فروش آن در صرافی‌های ارز دیجیتال یا توسط مدیران آن، فروش اوراق بهادار نمی‌باشد و توزیع XRP، از جمله به خیریه‌ها، توسعه‌دهندگان و یا کارمندان نیز در طبقه‌بندی اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد.

ادامه نگرانی در خصوص پرونده ریپل

از سوی دیگر، دادگاه ریپل به این نتیجه رسید که فروش مستقیم XRP به مؤسسات در گذشته، در واقع یک قرارداد سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. ستوارت الدروتی، مدیر حقوقی شرکت، گفته که مراحل بعدی پرونده، در مورد فروش به موسسات، با توجه به دستور قضایی صورت خواهد گرفت.

odl ریپل

قاضی پرونده، سرویس نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل را همسان با فروش به مؤسسات دانسته است.

با این حال، بیل مورگان، وکیل حامی XRP، نگرانی خود را درباره بخش دوم حکم بیان کرده است، به خصوص زمانی که قاضی تورز، سرویس نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل را همسان با فروش به مؤسسات دانسته است. مورگان بر این باور است که ODL کاملاً با فروش به مؤسسات متفاوت است و علاوه بر این، او نگران این است که این حکم چگونه بر محصول ODL و کسب و کار ریپل تأثیر خواهد گذاشت.

واکنش احساسی SEC

در پی انتشار این حکم قضایی، SEC به شبکه تلویزیونی فاکس بیزنس (Fox Business) گفت که در مورد فروش به مؤسسات با حکم قاضی موافق است، اما هیچ اشاره‌ای به بخشی که به نفع ریپل صادر شده است، نداشت.

لیست شدن دوباره XRP در صرافی‌ها

در همین حال، پل گروول، مدیر حقوقی صرافی کوین بیس (Coinbase) که پیش‌تر XRP را از لیست خود حذف کرده بود، اعلام کرد که شرکتش به دقت حکم قضایی را بررسی کرده و تصمیم گرفته است که توکن XRP را دوباره به لیست خود اضافه کرده و مجدداً معاملات در شبکه ریپل را فعال کند.

همچنین، تایلر وینکلوس، هم‌بنیان‌گذار پلتفرم جمینای (Gemini)، با اشاره به حکم دادگاه ریپل گفت: «حکم قضایی امروز، پرونده SEC در برابر کوین بیس را نابود کرد.» و به رئیس فعلی SEC پیغام داد و گفت: «از این حکم لذت ببرید، گری گنسلر.»

پرونده کوین بیس

حکم قضایی امروز، پرونده SEC در برابر کوین بیس را عملا نابود کرد.

به طور هم‌زمان، شعبه آمریکایی بایننس با نام Binance.US نیز با توجه به حکم قضایی جدید، تصمیم گرفته که XRP را به پلتفرم خود بازگرداند و قابلیت واریز آن را فعال کند. این صرافی اعلام کرد که معاملات جفت ارز XRP/USDT در تاریخ ۱۴ جولای ساعت ۹ صبح به وقت شرق آمریکا آغاز می‌شود.

ارز ریپل (XRP) بیش از ۸۷ درصد، طی سه ساعت پس از انتشار این خبر رشد کرد. در حال حاضر، ارز دیجیتال ریپل با قیمت $ ۰.۵۲۲۶۵۳ معامله می‌شود که در یک روز ۰.۹۵% تغییر را نشان می‌دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx