تاریخ بعدی دادگاه ریپل

تاریخ دادگاه ریپل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 16883 نفر

حکم جدید دادگاه در پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بر علیه ریپل، تصمیمی بسیار مهم در جنگ سه‌ساله بین دو طرف بود. این حکم در مورد شناسایی نشدن ارز XRP به عنوان اوراق بهادار بود که در پی آن هیجانات زیادی در فضای رسانه‌ای به وجود آمد. آیا پرونده خاتمه یافته است؟ تاریخ دادگاه بعدی ریپل چه زمانی است؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

تاریخ بعدی دادگاه ریپل چه زمانی است؟

به طور خلاصه، دادگاه در تاریخ ۱۳ جولای به این نتیجه رسید که ارز XRP به عنوان اوراق بهادار شناخته نمی‌شود. این تصمیم به‌اندازه‌ای مهم است که ممکن است برخی از حکومت‌ها در سراسر جهان از آن به عنوان مبنای تصمیم‌گیری خود استفاده کنند. البته، این احتمال وجود دارد که برخی از این احکام مورد تجدید نظر قرار گیرند. در پرونده گفته شده که دادگاه حکم جداگانه‌ای برای تعیین تاریخ محاکمه صادر خواهد کرد. در واقع، این تصمیم می‌تواند به معنای این باشد که پرونده هنوز به پایان نرسیده است. با این حال، هنوز تاریخ دقیقی برای دادگاه بعدی تعیین نشده است.

حکم دادگاه ریپل

دادگاه در تاریخ ۱۳ جولای به این نتیجه رسید که ارز XRP به عنوان اوراق بهادار شناخته نمی‌شود

جدیدترین جزئیات پرونده ریپل

باوجوداینکه دادگاه ارز XRP را اوراق بهادار ندانسته است؛ اما به این نتیجه رسیده که فروش مستقیم XRP به مؤسسات، که در گذشته رخ داده است، در واقع یک قرارداد سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. در همین حال، حکم دادگاه باعث نگرانی وکلا و حامیان ریپل نیز شده است. آن‌ها معتقدند که بخش دوم حکم می‌تواند به مشکلاتی برای شرکت منجر شود، به خصوص در مورد سرویس نقدینگی بر اساس تقاضا (ODL) ریپل که به همراه فروش به مؤسسات، همسان طبقه‌بندی شده است.

جمع بندی

در نهایت، تاریخ بعدی دادگاه ریپل هنوز مشخص نیست و این پرونده هنوز به پایان نرسیده است. با این حال، این تصمیم می‌تواند به عنوان یک پیام به سایر شرکت‌های ارز دیجیتال در آمریکا و جهان مورد توجه قرار گیرد. همچنین، این تصمیم تأثیرات عمیقی بر روی بازار ارزهای دیجیتال داشته است؛ به خصوص بر روی قیمت و معاملات ارز ریپل. به هر حال، باید منتظر تاریخ جدید دادگاه ریپل بود و در تصمیم‌گیری در خصوص سرمایه‌گذاری بر روی ارزها، با دقت و پیگیری آخرین خبرها عمل کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
ولی
ولی
4 ماه ها قبل

ریپل ارز جهانی میشه رتبه سوم بازار

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx