کیف پول فانتوم سولانا از اتریوم و پالیگان پشتیانی خواهد کرد

کیف پول ارز دیجیتال فانتوم
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 448 نفر

کیف پول فانتوم سولانا از اتریوم و پالیگان پشتیانی خواهد کرد

این شرکت به طور انحصاری به TechCrunch گفت که کیف پول فانتوم (Phantom) که در حال حاضر تنها از شبکه سولانا پشتیباتی می کند در حال گسترش پشتیبانی خود از دو بلاک چین دیگر، اتریوم و پالیگان است.

براندون میلمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران کیف پول فانتوم، به TechCrunch گفت، با افزودن پشتیبانی از اتریوم و پالیگان، فانتوم دسترسی کاربران را از سولانا به هر سه اکوسیستم گسترش می‌دهد. “ما می خواهیم جوامع را از سراسر وب ۳ با یک محصول ایمن و آسان با استفاده از خود نگهبانی که برای پذیرش جریان اصلی مناسب است، گرد هم آوریم.”

میلمن گفت که ادغام‌های جدید اتریوم و پالیگان در حالت بتا در مرورگر فانتوم و برنامه‌های iOS و اندروید با هدف عرضه عمومی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به صورت زنده هستند. این بدان معناست که کاربران می توانند توکن ها را در کیف پول خود معامله، دریافت و مبادله کنند و همچنین NFT ها را در هر سه بلاک چین جمع آوری کنند.

میلمن گفت: «ما در حال عبور از کیف پول تک زنجیره ای به کیف پول چند زنجیره ای هستیم. هدف ما همیشه این بود که فانتوم را به دنیای چند زنجیره ای بیاوریم. همیشه درک ما این بود که دنیا در حال حرکت به سوی دنیای چند زنجیره‌ای است، بنابراین این چیزی است که برای ما بسیار مهم است.»

میلمن گفت: سه بنیانگذار کیف پول فانتوم (میلمن، فرانچسکو آگوستی و کریس کالانی) قبلاً در اکوسیستم اتریوم با 0x کار می کردند، یک پروتکل مالی متمرکز بر اتریوم، بنابراین ادغام بلاک چین در کیف پول فانتوم همیشه چیزی بود که ما آرزوی انجام آن را داشتیم.

کیف پول فانتوم در حال حاضر بیش از ۲.۵ میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از ۲۵ میلیون تراکنش روی برنامه های غیرمتمرکز (dApp)  در ماه دارد. در ماه ژوئن، یک مبادله توکن درون کیف پول راه اندازی کرد که در آن کاربران می توانند توکن ها را انتقال دهند و تا به امروز بیش از ۱ میلیارد دلار حجم مبادله را ثبت کرده است که هر تراکنش کمتر از ۱ سنت هزینه شبکه دارد.

در ژانویه، کیف پول فانتوم پس از بسته شدن دور سرمایه گذاری ۱۰۹ میلیون دلاری به رهبری پارادایم، به ارزش ۱.۲ میلیارد دلاری رسید. سایر سرمایه گذاران در کیف پول رمزنگاری عبارتند از Andreessen Horowitz، Jump Capital، سولانا و واریانت.

میلمن خاطرنشان کرد که دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تکامل است. «مردم واقعاً فکر نمی‌کردند که چند زنجیره یک چیز باشد و اتریوم به عنوان تنها مکانی برای کاربران و توسعه‌دهندگان برای تعامل با دنیای وب ۳ دیده می‌شد. اما اکنون کاملاً پذیرفته شده است که جهان در حال حرکت به دنیای چند زنجیره‌ای است و رقبای اتریوم و سولانا در حال ظهور هستند.»

در حالی که تعدادی از بلاک چین ها بر سر سهم بازار رقابت می کنند، میلمن فکر نمی کند که اکوسیستم کریپتو به سمت دنیایی با هزاران زنجیره حرکت کند، بلکه یکی با حدود سه تا پنج بلاک چین اصلی است. ما شاهد یکپارچگی پیرامون آن سه تا پنج زنجیره خواهیم بود.»

تیم کیف پول فانتوم برای ساخت کیف پولی سازگار با اکوسیستم بلاک چین لایه ۲ با پالیگان همکاری خواهد کرد. رایان وایات، مدیرعامل استودیو پالیگان در بیانیه‌ای گفت: «کار با فانتوم به ما امکان می‌دهد کیف پولی با ویژگی‌های غنی ارائه دهیم که برای کاربران اصلی در تعامل با برنامه‌های ارائه‌شده توسط پالیگان آماده است».

میلمن گفت، در آینده، فانتوم در نظر دارد که کیف پول ارز دیجیتال خود را روی شبکه بومی سایر بلاک چین ها بسازد. “من فکر می کنم کل فضای کیف پول کمی رشد خواهد کرد، به خصوص در پی برخی از خرابی های سیستم های متمرکز که اخیراً شاهد آن بوده ایم. سیستم‌های غیر حضانتی و خود حضانتی تا حدودی در خط مقدم خواهند بود.»

هدف این کیف پول غیرحضوری نیز تمرکز بر امنیت و محافظت از کاربران در برابر اسکم ها و کلاهبرداری های NFT و حملات فیشینگ از طریق هشدارهای خودکار در مورد تراکنش‌های مخرب احتمالی یا وب‌سایت‌هایی است که می‌توانند کیف پول، دارایی‌ها یا مجوزهای افراد را به خطر بیندازند.

میلمن گفت:

ما تمام تلاش خود را برای بهبود تجربه کاربری در مورد پیش‌نمایش تراکنش ها و توانایی کاربر برای درک آنچه در هنگام تعامل با یک برنامه وب ۳ مجاز می‌کند، انجام داده‌ایم. فناوری‌های پیش‌نمایش تراکنش‌های ما تنها در ماه گذشته از هک بیش از ۲۰۰۰۰ کیف پول با بیش از ۳۰۰۰ کاربر منحصربه‌فرد جلوگیری کرده است.

میلمن افزود، فانتوم همچنین تمام تلاش خود را برای از بین بردن وب سایت های فیشینگ جعلی انجام داده و به حذف بیش از ۲۰۰۰ وب سایت جعلی که جوامع سولانا را هدف قرار داده اند، کمک کرده است.

در درازمدت، میلمن معتقد است که فانتوم به نقطه ورود برای کاربرانی که وارد وب۳ می‌شوند، تبدیل خواهد شد، مشابه آنچه که گوگل کروم مترادف با اینترنت یا وب۲ است. هدف ما از  فعالیت کیف پول فانتوم در وب۳ این است:

 اگر کاربری بخواهد با وب۳ تعامل داشته باشد، ما می خواهیم اولین غریزه او دانلود برنامه ما باشد. این نهایی ماست.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx