بنکمن فرید به دنبال حق انتقال رمزارزهای FTX است

بنکمن فرید
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 336 نفر

وکلای سم بنکمن فرید استدلال کرده‌اند که باید به او اجازه دسترسی به دارایی‌ها و رمزارزهای متعلق به شرکت سابقش FTX داده شود و دلیلی وجود ندارد که او مسئول تراکنش‌های غیرمجاز قبلی باشد.

بنکمن فرید که در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ با اعلام ورشکستگی صرافی رمزارز از سمت مدیر اجرایی FTX استعفا داد، در حال حاضر با اتهاماتی از جمله کلاهبرداری و پول شویی مواجه است با این حال وی خود را بی گناه دانسته است. به عنوان بخشی از شرایط وثیقه، پس از اشاره دولت به نقل و انتقالات غیرقانونی انجام شده از کیف پول های آلامدا، بنکمن فرید از دسترسی به ارزهای دیجیتال FTX و بازوی تجاری آن، آلامدا ریسرچ منع شد.

نزدیک به سه هفته از کنفرانس اولیه پیش از محاکمه می گذرد و ما فرض می کنیم که تحقیقات دولت آنچه را که آقای بنکمن فر‌ید همیشه گفته است تأیید کرده است. در نامه ای در ۲۸ ژانویه از وکیل بنکمن فرید، مارک کوهن، نقل شده است که او به این دارایی ها دسترسی نداشته و آنها را منتقل نکرده است. کوهن به لوئیس کاپلان، قاضی در ناحیه جنوبی نیویورک گفت:

«با توجه به اینکه تنها مبنایی که برای جستجوی آن شرط ارائه شده است، پشتیبانی نشده است، ما معتقدیم که شرط وثیقه تعیین شده در دادگاه باید حذف شود».

در پرونده ای در ۲۷ ژانویه، وزارت دادگستری ایالات متحده خواستار ممنوعیت ارتباطات به عنوان شرط وثیقه اضافی شد و گفت که بنکمن-فرید تلاش کرده است با راین میلر، مشاور کل FTX و شاهد احتمالی در این پرونده تماس بگیرد. پاسخ کوهن به طور کلی با محدودیت موافق است، اما می‌گوید بنکمن فر‌ید همچنان باید به برخی از کارکنان سابق، از جمله جرج لرنر، درمانگرش، دسترسی داشته باشد. کوهن گفت:

«الزام کردن آقای بنکمن فرید به همراه داشتن وکیل در هر ارتباط با کارمند سابق یا فعلی FTX، فشار غیرضروری بر منابع او وارد می‌کند و توانایی او برای دفاع از این پرونده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بسیاری از این افراد دوستان آقای بنکمن فرید هستند. اعمال یک محدودیت کلی برای تماس او با آنها منبع مهمی از حمایت شخصی را از بین می برد.»

کوهن گفت که بنکمن-فرید در پیام هایی که به میلر و مدیر عامل جدید FTX جان ری سوم ارسال شده بود، تلاش کرد تا “کمک خود” را ارائه دهد، که ظاهراً توسط گیرندگان نامبرده نادیده گرفته شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx