سامسونگ فعال ترین سرمایه گذار در کریپتو

تست عنوان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

بین سپتامبر ۲۰۲۱ و اواسط ژوئن ۲۰۲۲، سامسونگ در ۱۳ شرکت کریپتو/بلاک چین سرمایه‌گذاری کرد و بدین ترتیب این شرکت کره جنوبی فعال‌ترین شرکت در بین ۴۰ شرکت برتر شد. از سوی دیگر، شرکت مادر گوگل، آلفابت، در صدر گروه شرکت‌های برتری است که در بزرگترین دوره‌های تامین مالی شرکت کرده‌اند.

سرمایه گذاری ۶ میلیارد دلاری سامسونگ و ۳۹ شرکت دیگر

بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت تحقیقاتی بلاک دیتا از سرمایه گذاری در استارت آپ های بلاک چین و کریپتو توسط شرکت های برتر، بین سپتامبر ۲۰۲۱ تا اواسط ژوئن ۲۰۲۲، غول الکترونیک کره جنوبی یعنی سامسونگ فعال ترین شرکتی بود که در ۱۳ شرکت سرمایه گذاری کرده بود. بانک یونایتد خارج از کشور که در ۷ شرکت سرمایه گذاری کرده است، در رتبه بعدی فعال ترین شرکت ها قرار دارد و دو غول خدمات مالی آمریکایی سیتی گروپ و گلدمن ساکس پس از آن قرار دارند.

سامسونگ

همانطور که در تجزیه و تحلیل نشان داده شده است، تعداد استارت آپ های کریپتویی یا بلاک چینی که توسط سامسونگ، یونایتد اورسیز بانک، سیتی گروپ و گلدمن ساکس تامین مالی شده اند در دوره مورد بررسی، نزدیک به نیمی از تعداد کل استارت آپ ها است. در حالی که داده‌های مربوط به مقدار دقیق سرمایه‌گذاری توسط هر شرکت در دسترس نیست، اما تحلیل بلاک دبتا تخمینی از مقدار سرمایه‌گذاری شده توسط همه شرکت‌ها ارائه می‌دهد. گزارش تحقیقاتی بلاک دیتا می‌گوید:

۴۰ شرکت بین سپتامبر ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ تقریباً ۶ میلیارد دلار در استارت‌آپ‌های بلاک چین سرمایه‌گذاری کردند. از آنجا که برخی از دورها شامل مشارکت چند سرمایه‌گذار است، مشخص نیست که هر شرکت چقدر در یک پروژه سرمایه‌گذاری کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx