مقیاس پذیری، تمرکز اتریوم پس از ادغام است

بلاک چین اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

در کنفرانس Converge22، ویتالیک بوترین، چالش‌های بزرگ بعدی اتریوم را مقیاس‌پذیری و پیاده‌سازی لایه ۲  شناسایی کرد. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در کنفرانس Circle’s Converge22 با مدیر اجرایی سیرکل، جرمی آلر، گفت که گام بعدی برای اتریوم پس از “ادغام” مقیاس پذیری است. ویتالیک گفت، مهم‌ترین مشکلی که اتریوم پس از ادغام بلاک چین به آن پرداخت، مقیاس‌پذیری است.

من فکر می‌کنم مهم است که مقیاس‌پذیری را به‌عنوان یک موضوع مورد بررسی قرار دهیم، زیرا واقعاً بسیاری از مشکلات اصلی حوزه را حل می‌کند.

ویتالیک خاطرنشان کرد که قبل از اینکه بازار نزولی کارمزد تراکنش‌ها را کاهش دهد، بسیاری از تراکنش‌های اتریوم تا ۵ دلار آمریکا یا بیشتر هزینه داشتند. هزینه‌های بالا باعث می‌شود که کاربران اغلب ترجیح دهند از طریق صرافی‌هایی مانند بایننس با ارزهای دیجیتال تعامل داشته باشند. ویتالیک امیدوار است از طریق مقیاس‌پذیری و امکان پردازش داده‌های بیشتر برای زنجیره، تعامل مستقیم با بلاک چین اتریوم را جذاب‌تر کند. یک راه از طریق “پروژه های لایه ۲” است که در بالای اتریوم زندگی می کنند.

ویتالیک گفت که ادغام ساخت این «پلتفرم‌های لایه دوم» را آسان‌تر کرده است، که مقیاس‌پذیرتر هستند، شبکه‌های شبیه اتریوم که از بلاک چین به شیوه‌ای «بهینه‌تر و هوشمندانه‌تر» استفاده می‌کنند، بنابراین هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین ارتقاهایی در خود زنجیره اتریوم وجود دارد که پس از ادغام مورد توجه قرار گرفته است. یکی از آنها «شاردینگ» است، ارتقای چند مرحله‌ای که انتظار می‌رود مقیاس‌پذیری و ظرفیت اتریوم را بهبود بخشد و راه‌حل‌های لایه ۲ را قادر می‌سازد تا هزینه‌های تراکنش پایینی را ارائه دهند و در عین حال از امنیت شبکه پایه اتریوم استفاده کنند. ویتالیک گفت:

توانایی اکوسیستم اتریوم برای جذب و پردازش تراکنش‌ها به میزان ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ افزایش می‌یابد، و بنابراین این یک معامله بزرگ خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx