پولکادات نقشه راه جدیدی را منتشر کرد

پولکادات
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

توسعه دهندگان بلاک چین پولکادات نقشه راه جدیدی را منتشر کرده اند که راه را برای تعدادی از تغییرات عمده در عملیات آن در ماه های آینده هموار می کند. راب هابرمایر، یکی از بنیانگذاران پولکادات ، در بیانیه ای گفت که پاریتی تکنولوژی (Parity Technologies)، نهاد پشت این بلاک چین، تعدادی راه حل طراحی کرده است که برای بهبود عملیات پولکادات طراحی شده است.

این پل‌ها دسته‌بندی‌هایی را ایجاد می‌کنند: مقیاس‌پذیری پاراچین، توسعه پاراچین، حاکمیت زنجیره رله، ارتباطات زنجیره‌ای متقابل، پل زدن به اکوسیستم‌های دیگر و.. هابرمایر گفت:

ما به سختی روی ارائه کد این ویژگی‌ها و ارتقاها کار کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر پذیرش آن‌ها توسط جامعه پولکادات هستیم.

یکی از بنیانگذاران بلاک چین توضیح می دهد که تغییرات برنامه ریزی شده پولکادات را قادر می سازد تا ظرفیت های زیر را گسترش دهد یا به دست آورد:

Parathreads / زمان‌بندی نسل بعدی

پاراتردز (Parathread) ها پاراچین هایی هستند که به راحتی می توانند یک بلاک چین را با سهولت شروع یک قرارداد هوشمند راه اندازی کنند. پاریتی تکنولوژی تخمین می زند که پاراتردز ها بین سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۳ آماده راه اندازی خواهند بود.

XCMv3

پیام‌رسانی متقابل اجماع پولکادات (XCM)، یک زبان جهانی که برای ارتباطات زنجیره‌ای متقابل طراحی شده است و می‌تواند در داخل یا خارج از اکوسیستم بلاک چین اجرا شود و سومین انتشار عمده خود را تا پایان سال ۲۰۲۲ خواهد داشت.

فریم: وزن V2

وزن ها، مکانیزمی که توسط آن تراکنش ها و اقدامات زیرلایه در برابر ظرفیت بلوک اندازه گیری می شود، به نسخه دوم خود به روز می شود که مفهوم وزن های چند بعدی را معرفی می کند. به گفته هابرمایر که می‌گوید نسخه جدید تا اواسط اکتبر ۲۰۲۲ آماده استفاده خواهد بود، این‌ها نه تنها زمان اجرا، بلکه میزان حالت دسترسی به یک عملیات خاص را نیز اندازه‌گیری می‌کنند.

تعمیرات اساسی حاکمیت

انتظار می‌رود سیستم حاکمیتی پولکادات با یک به‌روزرسانی چابک تکامل یابد که شورا و کمیته‌های فنی را حذف می‌کند، کمک هزینه تحصیلی پولکادات را معرفی می‌کند، و همچنین هر تصمیمی را در پولکادات به همه‌پرسی‌های جامعه بلاک چین منتقل می‌کند. سیستم جدید قرار است در ابتدای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ پس از رای گیری توسط انجمن و تایید توسط دارندگان توکن مستقر شود.

پاراچین کلکسیونی پولکادات

تیم Common Good Parachains روی آزمایش نهایی برای کلکسیون پولکادات ، یک پاراچین جدید کار می‌کند که تخمین زده می‌شود در اکتبر ۲۰۲۲ راه اندازی شود.

بریج هاب پولکادات/کوزاما

تیم پل های پاریتی در حال کار بر روی توسعه یک پل پولکادات <>کوزاما بوده است، با یک پل هاب که به عنوان سرویس مسیریابی پیام در هر شبکه طراحی شده است. راه اندازی آن تا پایان سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

داشبورد استیکینگ پولکادات

توسعه دهندگان پولکادات می گویند که علاوه بر کار بر روی افزایش ظرفیت های خود پروتکل استیکینگ، نیاز به دسترسی حداکثری برای کاربران نهایی و افراد عادی را نیز درک می کنند. به‌عنوان بخشی از این تلاش‌ها، داشبورد استیکینگ قرار است به‌زودی از بتای باز خود خارج شود، اما ویژگی‌های آن کامل است و می‌توان از آن از قبل استفاده کرد.

کاهش اختلافات

پروتکل پاراچین پولکادات در دسامبر گذشته فعال شد و کاهش اختلافات تا پایان سال جاری فعال خواهد شد. به همین دلیل، اعتبار سنجی هایی که “بلاک های پاراچین نامعتبر را ارسال می کنند برای کل سهام خود کاهش می یابد، و اعتبار سنجی هایی که اختلافات معیوب ایجاد می کنند برای جلوگیری از هرزنامه ها به مقدار کمی کاهش می یابد.”

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx