رابین هود از سوی SEC احضاریه دریافت کرده است

رابین هود
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

شرکت کارگزاری رابین هود در یک پرونده مالی سالانه که روز دوشنبه منتشر شد، اعلام کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) این شرکت را به دلیل ارئه خدمات ارزهای دیجیتال در اپلیکیشن تجاری و کارگزاری Robinhood احضار کرده است. این شرکت برجسته فین‌تک همچنین اذعان کرد که اقدام قانونی SEC می‌تواند منجر به توقف معاملات دارایی‌های دیجیتال در پلتفرم رابین هود شود.

رابین هود گفت: «تا جایی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار یا دادگاه تشخیص دهد که هر ارز دیجیتالی که توسط پلتفرم ما پشتیبانی می‌شود، اوراق بهادار است، این تصمیم می‌تواند ما را از ادامه تسهیل تجارت آن ارزهای دیجیتال (از جمله توقف پشتیبانی از چنین ارزهای دیجیتال در پلتفرم ما) باز دارد.»

رابین هود گفت که این احضاریه را مدت کوتاهی پس از اعلام ورشکستگی صرافی کریپتو FTX در ماه نوامبر دریافت کرده است. این احضاریه برای اطلاعات پیرامون موضوعاتی مانند «فهرست ارزهای دیجیتال، نگهداری از ارزهای دیجیتال و عملیات در پلتفرم» است. رابینهود معاملات مشتریان را برای رمزارزهای خاصی که «بر اساس سیاست‌ها و رویه‌های داخلی قابل اجرا تحلیل شده‌اند و ما معتقدیم که طبق قوانین فدرال و ایالتی ایالات متحده اوراق بهادار نیستند» را تسهیل می‌کند.

تجارت رو به رشد

با وجود رکود بازار، تجارت کریپتو در Robinhood طی ۱۲ ماه گذشته یک روند رو به رشد داشته است. این پلتفرم سرمایه‌گذاری کیف پول رمزنگاری خود را در ماه سپتامبر برای ۱۰۰۰۰ کاربر iOS راه‌اندازی کرد که از استیبل کوین USDC سیرکل به عنوان توکن اصلی نماینده فیات استفاده می‌کند.

مدیر عامل شرکت، ولاد تنف، در ماه دسامبر اشاره کرد که سقوط FTX منجر به افزایش سهم بازار رابینهود شد. با وجود آن، درآمد معاملات کریپتو در سه ماهه چهارم ضعیف بود و ۲۴ درصد کاهش یافت. حجم معاملات کریپتو در این پلتفرم در ژانویه بهبود یافت و با افزایش قیمت کریپتو در سراسر جهان، ۹۵ درصد جهش کرد.

اگر SEC علیه رابین هود اقدام قانونی انجام دهد، این اولین بار نخواهد بود که تنظیم کننده بازار این شرکت را به دادگاه می کشاند. این آژانس در سال ۲۰۲۰ رابینهود را به گمراه کردن مشتریان در مورد منابع درآمد متهم کرد. رابینهود با پرداخت ۶۵ میلیون دلار برای رفع این اتهامات در دسامبر ۲۰۲۰ موافقت کرد. همچنین رابینهود در ماه آگوست به عنوان بخشی از توافق با وزارت خدمات مالی نیویورک به دلیل عدم رعایت قوانین مبارزه با پولشویی و همچنین مقررات امنیت سایبری به پرداخت ۳۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx