کارکنان SEC معتقدند که بایننس آمریکا یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده است

بایننس آمریکا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 337 نفر

یک وکیل در جریان جلسه ورشکستگی وویجر دیجیتال در عصر جمعه گفت که کارکنان کمیسیون بورس و اوراق بهادار معتقدند بایننس آمریکا یک بورس (صرافی) اوراق بهادار ثبت نشده در ایالات متحده است. ویلیام آپتگرو، وکیل SEC، همچنین نگرانی هایی را مبنی بر اینکه عرضه و فروش توکن VGX وویجر دارای ویژگی های یک معامله اوراق بهادار است، مطرح کرد.

آپتگرو در جریان یک جلسه استماع در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک گفت: «کمیسیون هیچ تصمیمی در مورد هیچ یک از این موضوعات نگرفته است و اعتقادات کارکنان نشان دهنده موضع کمیسیون نیست. کمیسیونرها بر اساس توصیه های ارائه شده توسط کارکنان به اقدامات اجرایی رأی می دهند.»

این نظرات در حالی بیان می شود که SEC فعالیت های اجرایی کریپتو خود را افزایش می دهد، از جمله تسویه حساب با صرافی کریپتو کراکن در مورد سرویس استیکینگ آن در ماه گذشته و پیشنهاد قوانین سختگیرانه تر برای متولیان کریپتو. نمایندگان بایننس و بایننس ایالات متحده بلافاصله در اینباره اظهار نظر نکردند.

قاضی مایکل وایلز در حال بررسی این موضوع است که آیا فروش پیشنهادی دارایی های وویجر به بایننس آمریکا را تایید کند یا خیر. SEC با این فروش مخالفت کرده است و روز پنجشنبه به دلیل ارائه مدارک محدودی برای حمایت از اعتراض با مخالفت وایلز مواجه شده است. وکیل کمیسیون با استناد به «محدودیت‌های قانونی در توانایی ما برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات غیر عمومی» از قاضی خواست تا عصر جمعه پشت درهای بسته ملاقات کنند. پس از یک مکالمه خصوصی کوتاه بین قاضی، SEC، بدهکاران وویجر و وکلای Binance.US، قاضی دادگاه کمیسیون را تحت فشار قرار داد تا اظهارات خود را در انظار عمومی بیان کند. وایلز گفت:

«این یک دادگاه عمومی است. به نظر من، هر چیزی که اساس موضع SEC را بیشتر توضیح دهد، چیزی است که همه حق شنیدن آن را دارند.»

آپتگرو پاسخ داد که تحقیقات اجرایی کمیسیون غیرعلنی است و موضوع را “وضعیت پیچیده” خواند. پس از اینکه وکیل SEC توضیح داد که کارکنان معتقدند بایننس یک بورس اوراق بهادار ثبت نشده را راه اندازی می کند، وایلز گفت که او هنوز “دید واضحی” ندارد زیرا کمیسیون موضع رسمی اتخاذ نکرده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx