روزانه بیش از ۶۰۰ هولدر جدید به ارتش شیبا اینو می‌پیوندد

شیبا اینو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر به دلیل اثرات فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX، تا حدی بصورت رنج معامله شد. با این حال، علیرغم عدم توانایی در ایجاد یک رالی قابل توجه، SHIB در حال جلب توجه سرمایه گذاران است، همانطور که تعداد هولدرهای آن نشان می دهد. به طور خاص، تا ۱۱ دسامبر، شیبا دارای ۱،۲۵۸،۳۲۰ هولدر بود که از ۱،۲۵۱،۲۳۷ ثبت شده در ابتدای ماه، حدود ۷۰۸۳ نفر بیشتر است. در این مورد، طبق داده های ارائه شده توسط اتراسکن، SHIB روزانه به طور متوسط ۶۴۳ هولدر جدید در ماه دسامبر اضافه کرده است.

قیمت شیبا اینو با مشکل مواجه است

قابل ذکر است که، قیمت شیبا عمدتاً در ماه دسامبر در منطقه قرمز معامله می‌شود، در حالی که این دارایی در تلاش برای یافتن کفی است که باعث شروع یک روند صعودی شود. در زمان انتشار مقاله، شیبا اینو در قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار معامله می شد، در حالی که در ابتدای ماه، ارزش این دارایی ۰.۰۰۰۰۰۰۹۳ دلار بود. نمودار دسامبر نشان می دهد که توکن در ۵ دسامبر در ۰.۰۰۰۰۰۹۹ دلار به اوج خود رسیده است.
با وجود اصلاح قیمت، شیبا اینو حجم معاملات ثابتی را حفظ کرده است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، تا زمان انتشار مقاله، حجم معاملات ۲۴ ساعته این دارایی به ۶۱.۷ میلیون دلار رسید که تقریباً ۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قیمت شیبا اینو

شایان ذکر است که قیمت‌های نابسامان شیبا در میزان پول بدست آمده توسط هولدرها منعکس می‌شود. طبق گزارش فینبلد در ۲۱ نوامبر، حدود ۷۶ درصد از هولدرهای SHIB در ضرر بودند، در حالی که تنها ۱۵ درصد سود داشتند.

شیبا اینو از اوج های سال ۲۰۲۱ فاصله زیادی دارد و از تأثیر اصلاح عمومی بازار رنج می برد. پس از شکست FTX، احتمال حرکت صعودی از ریل خارج شد. با این حال، SHIB احتمالاً از اخبار پذیرش شبکه احتمالی سود می برد. در واقع، پس از اینکه ایلان ماسک توییتر را با گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه SHIB ممکن است به عنوان یک گزینه پرداخت در غول رسانه های اجتماعی ادغام شود، کمی تسکین یافت.

در عین حال، نظر جامعه SHIB در کوین مارکت کپ همچنان نسبت به چشم انداز دارایی مثبت است. انجمنی که از ویژگی تخمین قیمت استفاده می کند، پیش بینی کرده است که شیبا احتمالاً تا ۳۱ دسامبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx